ANELA

Ny på siden

10 indlæg i dette emne

Hej alle,

Så har jeg endelig taget beslutningen om at tilmelde mig, det har så næsten også taget mig et år at oprette en profil :whistling

Jeg startede baby-projektet i november sidste år, men uden held lige ind til sidste måned. Der kunne jeg 4 dage efter det skete :cell og havde positiv æl-test, mærke at der skete noget i kroppen som der ikke plejede at ske, jeg vidste at jeg var ved at blive gravid ...

Desværre kom min mens i begyndelsen af august, med meget værre smerter end jeg nogensinde har haft før, så jeg slog det ud af hovedet og mente at det bare var min krop som havde spillet mig et puds, fordi jeg så gerne ville have det :gravid.

Jeg er i fertilitetsbehandling og skulle starte med hormoner 2 dage efter min mens og for at være sikker på at jeg ikke var gravid tog jeg en g-test om morgenen og den var positiv ..., men 5 timer senere var en ny test negativ. Jeg var så ved lægen 3 dage senere for at få taget en blodprøve, for at være sikker på at alt var ude af kroppen og det var det heldigvis.

Det betyder så at jeg ikke kunne få hormoner i denne måned ... :angry, men det skal da ikke afholde mig fra at :seng :yay og uden nogen som helst hjælp venter jeg nu på hvad der sker på torsdag, kommer min mens eller ej ...

Det plejer at være meget stabilt med at der kommer pletblødninger ca. 5-6 dage før endelig mens, men indtil videre er der ikke sket noget ... :glad

Puha det var et noget længere indlæg end jeg havde regnet med

Jeg glæder mig til at følge med herinde og håber på at jeg kan være med i maj-gruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

det er utrolig hvordan kroppen kan snyde en..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til Babyklar.

Håber du bliver rigtig glad for at være med herinde.

Held og lykke med baby projektet.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres hilsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind :) Held og lykke med projektet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og Velkommen på Babyklar

Held og lykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, og velkommen på BK :balloon

Håber snart du står med de to streger igen :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER