Linda77

Malaga

5 indlæg i dette emne

Drager i morgen til sydens sol. Skal bo i en lille by ca. 30 km fra Malaga i retning mod Gibraltar. Har været i området flere gange så turen til Gibraltar og den hvide by har vi været på.

Nogen der sidder inde med nogle gode udflugter i dette område?

Vi medbringer vores egne tre børn + et ekstra så det skal være noget hvor det er muligt at have børn med - så diverse kirkebesøg er nok ikke muligt.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv været der, men da jeg var sådan "i nærheden" blev jeg anbefalet at se sådan et slags udendørs Picassomuseum, jeg tror måske det var i en skov? Jeg tænker at hvis det er udenfor, så kan I sikkert sagtens have børnene med, og det skulle være vildt flot. :) Ved så bare ikke præcis, hvad det hed, men prøv at google Picasso og Malaga, måske dukker der noget op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været der for nylig :)

I Torrenueva... Micha's Costa

Og vi så (foruden Gibraltar og den hvide by):

* Rhonda

* Zahara

* Var i Dunes Store - MEGET billig tøj (Vennernes 2 børn fik en helt kuffert fuld tøj med hjem)

*Gå en tur ved den "fine" lystbådshavn i Marbella

Og ja... Manden og jeg kørte os bare rundt i bjergene nord på - og så alle mulige små og sjove ting :)

GOD tur!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og børnene må da helt sikkert få ny garderobe

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i 2007 i Andalusien(Archez), og bare det at nyde naturen, wauv altså :loveshower Totalt breathtaking.

Vi var i Selwo, en familiepark med delfiner, søløver, fisk,krybdyr osv. Den ligger i Banalmadena.

Og ellers var vi rundt og nyde bjergene, vandet, udsigten osv. Vi tilbragte nogle dage i Nerja, hvor vi shoppede, og der var et lille tivoli til børnene.

I en lille kystby, ikke så langt fra Archez, fandt vi en restaurent, som så lidt mistænkelig ud, udefra. Men da vi kom ind..wow! Lækker mad, hyggelig atmosfære, og så var de utrolig børneglade. Det er et sted vi vender tilbage til, hvis vi kommer derned igen. Er lidt i tvivl om det var Torre del mar eller Mezquitilla. Restauerenten hedder La Viuda.

Og ja, så kan jeg klart slå et slag for Dunnes store i Velez-Malaga. Uha det var en laaaaang dag for min mand :lolhit

Jeg må nok indrømme, at jeg den dag idag, stadig drømmer om den spektakulære udsigt fra bjergene... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER