Klitgaard1990

Nægter at vende sig. HJÆLP

7 indlæg i dette emne

Kira er næsten 5 mdr gammel. Førhen har hun elsket at ligge på maven og var rigtig dygtig til at trille fra mave til ryg. Men nu bliver hun sur over at ligge på maven efter bare 2-4 minutter og nægter at vende sig på nogen som helst måde. Har nogen af jer oplevet det, og hvad kan vi evt gøre? Vi har prøvet at ligge foran hende og pjatte og har givet hende legetøj så hun var lidt fokuseret på noget andet, men intet hjælper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ik. min oliver på fire måneder har nogle gange vendt sig fra mave til ryg .. men det er langt fra hver gang han vil gøre det .. det syns jeg er lidt frustrerende ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre heller ikke hjælpe, for Marlon er heller ikke særlig god til det med at trille..... Han triller somme tider fra mave til ryg, men det sker ikke hver dag, og han bliver så sur når det ikke lykkes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv :( vi prøver hver dag, men hun bliver tosset på os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjalp det åbenbart at brokke sig lidt herinde...... Marlon har trillet 10 gange i dag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kira synes åbenbart det er sjovt inde i vores seng. Og hun bliver ikke ligeså hurtigt sur. Så det hjælper åbenbart at brokke sig herhjemme også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER