MLM

Hvordan er du stillet

31 indlæg i dette emne

Jeg arbejder 20 timer - bor i en lejet lejlighed, hvor en af os kan blive, og den anden få tilbudt en ny. Så med lidt eksta børnepenge, boligsikring og friplads overlever jeg sikkert fint!

Tror ikke jeg har råd til bil, men den overlever jeg sikkert også uden.

Manden har dog en kæmpe pension og jeg en lille, men har ikke ønsket at gøre krav på noget fra den.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige pt ville jeg være dårligt stillet fordi jeg er under uddannelse, og ikke har de store muligheder for at jobbe undervejs, da vi er i mange lange praktikker...

Men når jeg er færdig uddannet her om snart 10 mdr, så ville jeg stå med en større indkomst end min mand. Og vi står begge som ejer af huset. Men aftalen har fra start været, at skulle vi gå fra hinanden, så bliver manden i huset, og jeg flytter med hunden. Jeg har boligbrev fra jeg var lille af, så vil hurtigt kunne få en billig lejlighed i Århus. Hans pension er større end min, men vi står selv for indbetalingen til hver vores pension, og jeg regner med at når jeg tjener mere, så betaler jeg så også mere ind på min pension.

Men ellers har vi egentlig lavet aftaler om, hvad der skulle ske, hvis vi skulle gå fra hinanden.

For mig har det været vigtig at have styr på disse ting, da vi købte hus sammen, fordi jeg har stået med nogle brud før min mand, hvor vi ikke var enige om, hvordan og hvorledes det hele skulle deles, eller hvad der var hvis, og det kostede mig en del penge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige mange tak fordi ier søde til at svare da det bare er så vigtig i min verden at sikre sig selv hvis uheldet er ude.

Jeg har desværre en veninde som har været gift med jordens største ego.

Hun havde arbejdet 25 timer og ofret alt for ham familien og havde troeligt betalt alt hvad hun havde.

De har levet rigtig godt i mange år, nu er hun desværre blevet skiftet ud med en yngre model (tja hun er kun 34) men hun havde stolet 100% på hendes mand og han fik det hele da han havde styr på det hele.

Så med Denge tråd ar hensigten at få folk til at tage ansvar :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg tjener ca. lige meget, og vi står begge som ejere på de få store ting vi ejer (hus og bil). Så der skulle ikke umiddelbart være noget problem, andet end at vi ville være afhængige af at få solgt huset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis det var lige nu vil jeg være bedre stillet end manden, i og med jeg har har fast arbejde og manden er på su.

Vi bor i lejelejlighed, og jeg har råd til at blive boende og stadig have en del penge til mig selv, manden vil ikke kunne blive boende.

Vi har bil, men den er betalt af mandens forældre, så den vil ham skulle have med, men i og med jeg jeg har mit arbejde og indkøbsmuligheder inden for 1 km, vil det ikke være eet problem at undvære den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogenlunde de samme forholde som ts :)

Vi tjener mere eller mindre det samme, vores pensionsopsparinger er næsten ens, Søren har dog lidt mere, da han blev færdig et par år før mig.

Vores store bil er firmabil, og vil dermed følge Søren, min bedstemor and bil er fuldt ud min, campingvognen er min, og lejligheden er fælles, men den må han gerne få (vi prøver at sælge) ;)

I tilfælde af dødsfald, så tror jeg faktisk at Søren har sikret mig bedre end jeg har sikret ham, men det skal vi have lavet om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER