tinap2

er i ved og ha skrivet ønskeliste til jul

7 indlæg i dette emne

ja jeg ville da lige hører, har i skrivet ønskeliste for jeres børn til jul i nu ? folk begynder allerede og spørger os. hvad vores børn ønsker sig og ja vores den lille som lige er blivet 1 år i går, ved jeg da ikke lige hvad vi skal ønske os til, fordi gavekort er måske lige lidt kedeligt juleaften, men syns bare kun det ellers er dyrer ting

hvad har i på jeres børns ønskeliste?

eller hvad har jeres børn, som de er rigtig glade for og hvad aldre passer det til ?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der må jeg ærligt sige nej for, for mig er sommeren ikke færdig endnu.

Så jeg kan ikke tænke jul endnu :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej der er jo også 4 mdr i nu, så lang tid, og de store ved jo selv hvad de vil ha, er mere de to små:-).

må vist i tænke box.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget småt igang, men det er fordi smuksakken har fødselsdag i oktober

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det er tidligt at skrive ønskeseddel til jul :) men jeg plejer egentlig selv at gå i gang med at købe julegaver på det her tidspunkt, fordi man så kan finde gaverne på tilbud og så kan børnene få det mere :)

Hvad med noget duplo legoklodser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget småt igang, men det er fordi smuksakken har fødselsdag i oktober

dejligt du er i gang, min den mindste havde for 2 dage siden. ,men syns stadigvæk det er så svært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det er tidligt at skrive ønskeseddel til jul :) men jeg plejer egentlig selv at gå i gang med at købe julegaver på det her tidspunkt, fordi man så kan finde gaverne på tilbud og så kan børnene få det mere :)

Hvad med noget duplo legoklodser?

vi køber også selv gaver og min mor plejer også og tage med og købe. men når man skal finde gaver til feks 100-150 kr til andre, syns jeg det er svært, fordi det er større ting de ønsker sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER