Drømmer om nr. 3

Hvordan kommer jeg over sorgen?

9 indlæg i dette emne

Min mand og jeg har 2 børn sammen og jeg er MEGET klar på en nr. 3, men han vil slet ikke en 3´er.

Jeg er bare slet ikke færdig med at tisse to streger, føde, amme etc.

Nogle råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit bedste råd er vel sådan set, at snakke noget mere med manden i håb om at han ombestemmer sig... Er han TOTALT lukket for det?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhhh den er svær, for hvis du presser ham, så kan det være, at han helt lukker af. Men snak med ham om, hvordan du har det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bedste råd er vel sådan set, at snakke noget mere med manden i håb om at han ombestemmer sig... Er han TOTALT lukket for det?

:kram

Helt lukket er han i følge hans mund, men jeg ser hans opmærksomme øjne, hvis der bliver talt om graviditet eller babyer på tv.

uhhh den er svær, for hvis du presser ham, så kan det være, at han helt lukker af. Men snak med ham om, hvordan du har det...

Han er netop den type, at hvis jeg presser ham, så lukker han helt af. Jeg har også tænkt tanken om en ups´er. Hvad pokker gør vi så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville ikke have flere herhjemme, og var faktisk nogenlunde enige om det. Mig primært fordi jeg er ekstremt dårlig til at være gravid og har nogle temmelig svære graviditeter. Han fordi han havde 2 børn i forvejen (vi har 1 fælles). Vi har meget gået og snakket om, at vi ikke skulle have flere børn- specielt når der har været "ulvetime" herhjemme ;)

Men, jeg blev gravid på minipiller. Jeg vidste jo godt hvad manden ville tænke, men jeg vidste også, at han aldrig ville afvise et barn. Så det var med blandede følelser jeg fortalte ham det. Selv var jeg letttere i chok.

Det tog os begge lige noget tid at vænne os til tanken, men vi glæder os, og vi har støttet hinanden selvom folk har spurgt om vi virkelig var sikre på vi ville have barnet :blink

Min pointe var bare, at nogle gange kan man bare ikke planlægge tingene. Nogle gange går det bare ikke som man havde planlagt, og alligevel skal man nok komme igennem det, og have kæmpe glæde og forventninger :)

Det KAN jo også være, at han pludselig får lyst til én mere, hvis du ikke snakker for meget om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Jeg håber I kan få talt sammen om dit lille ønske :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke længe siden jeg har skrevet et indlæg om nøjagtig det samme. Har desværre ikke de gyldne ord, som jeg kan hjælpe dig, men vil bare sige at jeg forstår det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bedste vej er nok at fortælle ham om dine følelser uden at presse ham...og så give ham tid til at tænke over det! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle er jeres to børn og hvor gammel er du?

Jeg er nemlig selv en efternøler og synes det er fantastisk :) Så måske du bare skal give manden lidt tid og han bliver klar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER