Nitzen1987

Desperate Housewives

39 indlæg i dette emne

Er i gang med at se alle afsnittene på tv2 lige nu, så jeg regner med at få afklaring kl. lidt i seks i aften :D Men hvem der skød ham, ser vi jo nu nok først i de nye afsnit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hey har de skiftet ham der spillede Carlos ud ??????????? ham der ser da helt forkert ud <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hey har de skiftet ham der spillede Carlos ud ??????????? ham der ser da helt forkert ud <_<

Det tænkte jeg også første gang - men det ER altså den samme. Han har bare tabt sig helt vildt!

Prøv at se de her billeder (LINK) Sikke en forskel! :o

Jeg gik glip af sidste uges afsnit. Skete der noget jeg bare må vide?! Og hvad er der sket med Susans nyre?! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun er lige udskrevet idag og er på venteliste til en, hendes mor vil ikke give hende en, men det er fordi hun har brystkræft og skal i kemo, men ville ikke have at susan skal vide det, Julie er ikke et match.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også første gang - men det ER altså den samme. Han har bare tabt sig helt vildt!

Prøv at se de her billeder (LINK) Sikke en forskel! :o

Jeg gik glip af sidste uges afsnit. Skete der noget jeg bare må vide?! Og hvad er der sket med Susans nyre?! :unsure

og WAUW en forandring, sad i et stykke tid og tænkte, lyder som ham, spiller som ham, ligner ikke ham, men ok, wauw

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun er lige udskrevet idag og er på venteliste til en, hendes mor vil ikke give hende en, men det er fordi hun har brystkræft og skal i kemo, men ville ikke have at susan skal vide det, Julie er ikke et match.

Jeg tænkte nu mere på hvorfor hun pludselig skal have en ny nyre, men jeg kunne forstå sidenhen, at det var pga. optøjerne i slutningen af sidste sæson, hvor hun lå nede på jorden. Så jeg er vist med nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte nu mere på hvorfor hun pludselig skal have en ny nyre, men jeg kunne forstå sidenhen, at det var pga. optøjerne i slutningen af sidste sæson, hvor hun lå nede på jorden. Så jeg er vist med nu ;)

jep hvad jeg kunne forstå skulle det være Pauls skyld.... jeg fulgte ikke helt med i sidste sæson, det passede med at jeg altid sov <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte nu mere på hvorfor hun pludselig skal have en ny nyre, men jeg kunne forstå sidenhen, at det var pga. optøjerne i slutningen af sidste sæson, hvor hun lå nede på jorden. Så jeg er vist med nu ;)

Ja hun blev trampet ned under optøjerne og hendes ene velfungerende nyre blev ødelagt. Den anden af hendes nyrere er ikke stærk nok til at fungere alene, derfor skal hun have en transplantation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstod I hvem det var der havde placeret skyderen i sofaen? var det Zach?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstod I hvem det var der havde placeret skyderen i sofaen? var det Zach?

Det var ihvertfald det vi fik ud af det herhjemme. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik glip af gårsdagens episode - ved i hvornår det bliver genudsendt? Skete der noget spændende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstod I hvem det var der havde placeret skyderen i sofaen? var det Zach?

ja han lod som om at han var blomsterbud, han hader nok hans stedmoder - eller Bree

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja han lod som om at han var blomsterbud, han hader nok hans stedmoder - eller Bree

Skal man så gå ud fra, at det er ham, der har skudt sin far?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man så gå ud fra, at det er ham, der har skudt sin far?

jeg ved det desværre ikke, så ikke det sæsonafsnit - men han kunne vel godt finde på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER