Jeanette81

Hvor der er vilje er der vej.

8 indlæg i dette emne

Okay, nu skal det være. Og nogen gange hjælper det at komme ud af busken med det, og stå frem.

Jeg har jo taget pænt på allerede, og må jo også erkende at der kun er èn at takke for det <_< Og nu tænker jeg at nu skal det være slut. Og selv om jeg er gravid, kan man jo godt gøre noget ved det (særligt når man har for meget i forvejen) Og hvorfor så ikke benytte changen mens jeg er gravid, og alligevel ønsker det bedste for det kommen vidunder :kuller.

Så tænker jeg at jeg havde rygrad nok til at stoppe med at ryge fra dag til dag, da jeg igen stod med en positiv test (kunne jeg også første gang, startede desværre også bare efter barsel igen :prik)

Men nu står jeg altså frem og siger STOP! Før jeg blev gravid havde jeg kæmpet mig ned op 72,5 kg, hvilket også er for meget da jeg kun er 158 cm høj. Nu har jeg jo så allerede taget 7 kg på, og sidste gang var det også efter uge 20 at jeg tog rigtig mange kg på. Så nu skal jeg altså lige oppe mig, det kan lad sig gøre.

Jeg har det fint nok med hvis vægtet kan stå stille de næste 20 uger, hvis den bare ikke kommer over de 80 kg :13:

Beklager piger ikke det store graviditets snak i denne tråd, havde bare brug for at offentlig gøre det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej! Flot du har taget beslutningen :) er sikker på du nok skal klare det!!

Jeg prøver også at passe på så jeg ikke tager for meget på da jeg er stor i forvejen... men synes det er meget svært!!

Men held og lykke med det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en super flot beslutning du har taget dig... Håber det går smertefrit og at det hurtigt bliver en vane :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YOU CAN DO IT!!! :respekt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dit projekt? Er det til at overholde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dit projekt? Er det til at overholde?

Indtil vidre står vægten stille, og det er jo også hovedmålet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt hvor er det flot klaret... hvilke ændringer har du foretaget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt hvor er det flot klaret... hvilke ændringer har du foretaget...

Jeg er MEGET opmærksom på hvad jeg putter i munden, drikker rigtig godt med vand. Og jeg holder min krop i gang, så meget mit bækken nu tillader det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER