super mor til 3

vil i kende kønnet

13 indlæg i dette emne

Jeg har lige været inde og bestille sen scanning hvor de kan se kønnet

Hva med jer, ønsker i at finde ud af hva i får????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil rigtig gerne vide det, men manden vil ikke <_<

Vi vidste heller ikke hvad det blev da vi ventede Emilia, men der havde jeg en meget stærk mavefornemmelse der sagde at det blev en pige, så er spændt på om jeg også denne gang for en mavefornemmelse for hvad det bliver, for jeg får aldrig overbevist manden om at vi skal vide det, som han siger, der var jo heller ikke nogen der for 100 år siden vidste hvad de fik :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne vide det, manden er lige glad. Håber det kan ses ved md-scanning, ellers bestiller jeg en tid hos sydhavslægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal helt klart vide det - ikke mindst af hensyn til storesøster, så det kan blive lidt mere virkeligt.

Og så vil jeg helst vide det, så man kan forberede sig lidt, hvis nu der kommer en af modsatte køn :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten og jeg er blevet enige om ikke at vide kønnet. Bare det er sund og rask barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne vide det. Har 2 drenge så vil gerne vide om jeg må shoppe lidt kjoler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang ville vi ikke vide kønnet. Anden gang ville vi gerne vide kønnet. Og denne gang vil vi også rigtig gerne vide kønnet :loveshower Ikke at vi ønsker os det ene eller det andet - vi har jo både en pige og en dreng :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil meget gerne vide kønnet og vi kan næsten ikke vente :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik af vide, at vi venter en lille dreng. Det var til en privat scanning allerede i uge 13. Det er fantastisk. Jeg synes at overraskelsen er ligeså stor, når man får det afvide undervejs, som når barnet bliver født. Jeg kan bedre forholde mig til den lille og forestille mig den, når jeg ved at det er en lille dreng :bd

Jeg tænker også, at når man føder en baby er det noget kæmpe stort i sig selv... Så vi vælger at fordele overraskelsen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores plan var først at vi ikke vil vide det, men nu er vi begge så nyskærige at har besluttet at vi vil vide det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik af vide, at vi venter en lille dreng. Det var til en privat scanning allerede i uge 13. Det er fantastisk. Jeg synes at overraskelsen er ligeså stor, når man får det afvide undervejs, som når barnet bliver født. Jeg kan bedre forholde mig til den lille og forestille mig den, når jeg ved at det er en lille dreng :bd

Jeg tænker også, at når man føder en baby er det noget kæmpe stort i sig selv... Så vi vælger at fordele overraskelsen..

TILLYKKE hvor er det dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt tid til en kønsscanning i morgen. Er bare sååå spændt. Desværre kan manden ikke komme med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg vil ikke vide hvad det bliver. Gemmer overraskelsen til 1. februar! Det vigtigste er at bebsen er sund og rask.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER