MissingLink

Hjælp til tilbehør

5 indlæg i dette emne

Jeg mangler lidt inspiration til tilbehør (luffer, vanter, huer/elefanthuer) til det ny-indkøbte vinterovertøj.

Isabella har fået dette:

Flyverdragten post-210-093651500 1313518263_thumb.jpg

Vinterjakke post-210-040806700 1313518282_thumb.jpg

Skibukser post-210-019911500 1313518304_thumb.jpg

Og så har hun faktisk også en vinterjakke i en pink/rødlig farve (også fra Molo) som jeg ikke lige kan finde billede af på nettet.

Men hvad passer til det? Overvejer lidt sorte luffer, og kunne egentlig godt have tænkt mig Molos med stjernen på, men jeg tror ikke de laves i sort i år.

Så inspiration søges :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er jo i den lækre situation at du har købt ensfarvet, som er så dejligt nemt at pifte op med tilbehør... LOVE IT!! :loveshower (siger hende, som valgte IKKE-ensfarvet flyverdragt og bøvler helt vildt med at finde tilbehør nu).. :rolleyes

Som tynd hue ville jeg ikke kunne dy mig for at købe den her fede Molo, som i øvrigt ville klæde både dragten og jakken rigtig fint.. :)

j8nm8p.jpg

Flyverdragten post-210-093651500 1313518263_thumb.jpg

2vj6gia.jpg

Som varm hue tror jeg, at jeg ville vælge denne hue fra Huttelihut. Den er såååå skøn og ville være rigtig sød til dragten, tror jeg.. :kuller

(Alternativt ville den jeg har valgt til skisætten jo også passe fint hertil)

Vinterjakke post-210-040806700 1313518282_thumb.jpg

Skibukser post-210-019911500 1313518304_thumb.jpg

25gds07.jpg

Her synes jeg sagtens du bare kan bruge denne Molo, den ville være super fed til sættet.. :super

Mht. luffer, så synes jeg også du skal vælge sorte.. Har desværre ikke haft held med at finde sorte Molo.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er jo i den lækre situation at du har købt ensfarvet, som er så dejligt nemt at pifte op med tilbehør... LOVE IT!! :loveshower (siger hende, som valgte IKKE-ensfarvet flyverdragt og bøvler helt vildt med at finde tilbehør nu).. :rolleyes

Som tynd hue ville jeg ikke kunne dy mig for at købe den her fede Molo, som i øvrigt ville klæde både dragten og jakken rigtig fint.. :)

j8nm8p.jpg

Flyverdragten post-210-093651500 1313518263_thumb.jpg

2vj6gia.jpg

Som varm hue tror jeg, at jeg ville vælge denne hue fra Huttelihut. Den er såååå skøn og ville være rigtig sød til dragten, tror jeg.. :kuller

(Alternativt ville den jeg har valgt til skisætten jo også passe fint hertil)

Vinterjakke post-210-040806700 1313518282_thumb.jpg

Skibukser post-210-019911500 1313518304_thumb.jpg

25gds07.jpg

Her synes jeg sagtens du bare kan bruge denne Molo, den ville være super fed til sættet.. :super

Mht. luffer, så synes jeg også du skal vælge sorte.. Har desværre ikke haft held med at finde sorte Molo.. :(

Ih tusind tak for bud :gp

Den tynde Molo huen er klart en mulighed. Det eneste er bare, at hun har nogle tynde uldhuer, som hun godt kan passe fra sidste år. På den anden side, har far ingen anelse om, om hun kan passe dem eller ej :D

Vi har en huttelihut fra sidste år, som jeg ikke ved om hun kan passe. Men ellers skal vi da vist have en ny. De er sååååå lækre og slides heller ikke sådan lige :)

Den sorte Molo elefanthue har jeg ikke set. Det er altså en god idé synes jeg. Jeg kan nemlig godt lide strik og uld huer/elefanthuer.

Jeg har svært ved at finde sorte handsker/luffer i det hele taget- rimelig træls ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med de pink vanter til ? eller blir det for pink?

synes ihvertfald de er fede.

http://troldehojen-shop.dk/product.asp?product=29657

Bum bum bum..

Denne strik hue her, synes jeg også der kunne bruges til

http://troldehojen-shop.dk/product.asp?product=29625

Ellers fandt jeg nogle blå/grå vanter med stjerner.. bare ikke lige fra molo, men mini a ture

http://www.houseofkids.dk/pi/Blågrå-vanter-fra-Mini-a-ture-2-3-år_135513_2951.aspx

(prøvede at indsætte som billeder, men den sagde at det var forbudt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i hvert fald set at reima har sorte luffer.. Ellers er der mørkegrå Molo, men synes nu sort ville passe bedst..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER