Solvej99

Hvor meget sover jeres babyer?

11 indlæg i dette emne

Et spørgsmål til jer, der har født :)

Hvor meget sover jeres babyer?

Det første døgn sov Theo næsten hele tiden.

Her i den første uge af hans liv sover han 1 1/2 - 3 timer af gangen. Det er lidt forskelligt, hvor længe han er vågen, men jeg kan mærke at det er begyndt at blive længere og længere tid. Han er også begyndt at være interesseret i at sidde og kigge :wub

Hvordan går det med jeres babyer? Fortæl fortæl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den første dag sov Ronja næsten også hele tiden og nu er det mellem 1 timer og 4,5 time.

Hun er så småt begyndt at være lidt mere vågen, men det er primært fordi hun er urolige :( Lige nu har hun en ordentlig tur, hvor farmand prøver at berolige hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemanden sov stort set den første dag væk..

Men nu er det lidt med forskel, men han sover gerne omkring 2½ til 3 timer a gangen..

Og så nogle gange er han vågn op til 1 time efter han har spist.. Andre gange falder han i søvn med det sammen når han har spist..

Og han er vågn en gang i løbet a natten for a få mad :) Nogle dage sover han igennem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første dag sov Ronja næsten også hele tiden og nu er det mellem 1 timer og 4,5 time.

Hun er så småt begyndt at være lidt mere vågen, men det er primært fordi hun er urolige :( Lige nu har hun en ordentlig tur, hvor farmand prøver at berolige hende.

4,5 time? Det var længe :) Skønt.

Hvorfor er hun urolig? Vi har endnu ikke oplevet sådan rigtige skrigeture, hvor vi ikke kan trøste ham. Han græder faktisk kun, når han vil have mad. Så der kan :hophop altid trøste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemanden sov stort set den første dag væk..

Men nu er det lidt med forskel, men han sover gerne omkring 2½ til 3 timer a gangen..

Og så nogle gange er han vågn op til 1 time efter han har spist.. Andre gange falder han i søvn med det sammen når han har spist..

Og han er vågn en gang i løbet a natten for a få mad :) Nogle dage sover han igennem :)

Han lyder som en dejlig nem baby :)

Har I ikke fundet et navn endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4,5 time? Det var længe :) Skønt.

Hvorfor er hun urolig? Vi har endnu ikke oplevet sådan rigtige skrigeture, hvor vi ikke kan trøste ham. Han græder faktisk kun, når han vil have mad. Så der kan :hophop altid trøste.

Jeg tror det var fordi hun spiser lige rigelig hurtigt engang imellem, så hun får luft i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det var fordi hun spiser lige rigelig hurtigt engang imellem, så hun får luft i maven.

Nårh, lille pige :kram2

Går det ellers godt med hende? Jeg håber du laver en mor-tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh, lille pige :kram2

Går det ellers godt med hende? Jeg håber du laver en mor-tråd :)

Det går rigtig godt nu :) Hun spiser og vokser som hun skal. Jeg skal helt sikkert have gang i en tråd. Jeg har lige lavet en fødselsberetning, og næste skridt er en mor-tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han lyder som en dejlig nem baby :)

Har I ikke fundet et navn endnu?

Det er han også.. Han skriger faktisk kun når han er virkelig sulten eller når man tager tøjet a ham..

Og jo han skal hedde Lucas. Vi ved endnu ikke om det bliver med C eller med K..

Både mig og kæresten starter med K såå, vi er ikke helt sikker endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er han også.. Han skriger faktisk kun når han er virkelig sulten eller når man tager tøjet a ham..

Og jo han skal hedde Lucas. Vi ved endnu ikke om det bliver med C eller med K..

Både mig og kæresten starter med K såå, vi er ikke helt sikker endnu..

Det lyder dejligt :) Det er det samme her.

Jeg skriver Lucas/Lukas på fødselslisten indtil videre så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder dejligt :) Det er det samme her.

Jeg skriver Lucas/Lukas på fødselslisten indtil videre så :)

Det er bare helt iorden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER