Nitzen1987

Min nevø

3 indlæg i dette emne

I går var vi i Fårup sommerland med mine forældre, søskende og deres børn... Den yngste af børnene er 7 år og siger lige det han tænker...

Om eftermiddagen sad vi så alle sammen og fik en is eller en vaffel, eller hvad man nu ville have. Vi sad ved et langt bord, hvoraf vi havde halvdelen af bordet og en anden familie havde den anden halvdel. Min nevø sidder ved siden af mig og en fremmed mand fra bordet ved siden af... Manden og hans kammerat har siddet og drukket kaffe og der står en lille sjat, der er kold, tilbage i det ene krus. Der kommer et vindpust som vælter kruset og min nevø får kaffe på sine shorts og sit ben. Manden er venlig og tager en serviet og dupper kaffen af bukserne, men da han stopper med at tørre siger min nevø "hey der er altså også noget lige der" og peger på sit ben. Manden undskylder og tørrer så min nevøs ben med servietten. Min mor siger så i sjov til min nevø "at det manglede da bare at han tørrer kaffen væk fra benet" hvorefter manden svarer med et glimt i øjet, at de da kan tage bukserne med hjem og vaske dem.

Jeg siger "ej mon ikke at din mor kan finde ud af at vaske dem?"

T spørger: "min rigtige mor?"

Jeg spørger: Hvem er din rigtige mor?

T svarer: det er mor

Jeg spørger: hvem er så din forkerte mor?

T svarer: Det er mormor

Og så var vi ellers flade af grin :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER