tazdiginez

"Skrøner"

8 indlæg i dette emne

Skrøner også kaldet ammestue historier - feks. "du får et langhåret barn ved mange sure opstød og halsbrand sidst i graviditeten" ..

Kan i nogle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du venter en dreng er din mave spids.

Hvis du venter en pige er din mave rund.

Men det passer vist tit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikk lige komme med nogle skrøner, men både den med halsbrand og den med mavens form har passet på mig alle 4 gange...

Første og sidste graviditet har jeg lidt ekstremt meget af halsbrand og begge pigerne har haft langt sort hår... anden og tredje gang har der intet været og begge mine drenge er født uden hår.

/Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har kvalme i graviditeten, får du en pige. Hvis du ikke har kvalme, får du en dreng...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har kvalme i graviditeten, får du en pige. Hvis du ikke har kvalme, får du en dreng...

Den passer ikke på mig for jeg havde meget kvalme de 2 første gange, og der kom drenge :rolleyes

3 gang havde jeg ikke kvalme på samme måde og der kom en pige :-)

Nu må vi se hva der kommer denne gang men hvis jeg skal gå ud fra de sidste 3 gange kommer der nok en pige til :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har kvalme i graviditeten, får du en pige. Hvis du ikke har kvalme, får du en dreng...

Sjovt, den har jeg hørt omvendt. :-)

Jeg kender også den med at hvis maven sidder højt er det en dreng, og bliver man rund om hofterne er det en pige. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, den har jeg hørt omvendt. :-)

Jeg kender også den med at hvis maven sidder højt er det en dreng, og bliver man rund om hofterne er det en pige. ;-)

Der kan man bare se, hvor meget de skrøner siger :D

Jeg er spændt på at se, hvad jeg får...har ikke haft kvalme overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har kvalme i graviditeten, får du en pige. Hvis du ikke har kvalme, får du en dreng...

Jeg havde ikke så meget kvalme sidst og fik en pige.. Denne gang har jeg voldsomt meget kvalme, så spændende hvad det bliver :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER