forår79

Ægløsningstest..

8 indlæg i dette emne

Jeg har denne gang bestemt mig for at prøve om jeg kan finde ud af hvornår jeg har ægløsning, så er begyndt at bruge tests :glad . Har normalt en cyklus på 28 dage.

Jeg har altid haft fornæmmelsen af at den skulle lige tidligt for i begge mine tidligere graviditeter har jeg kunne teste positivt allerede fra 3+5.

Men nu har jeg testet siden min mens stoppede på dag 5 og til nu hvor jeg er på dag 16.

Til at starte med var der en utydelig streg som efter et par dage blev mere tydelig.

På dag 11 tænkte jeg nu er den der snart men nej fra den dag er den faktisk blevet svagere og svagere og er helt væk i dag. <_<

Har jeg misset ægløsningen eller kan den stadig dukke op?

Hvad er jeres erfaring med ægløsningstest?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du har formentlig haft ÆL, når den har været begyndende positiv :(

Nogle gange kan det være svært at lave en helt klokkeklar positiv ÆL-test, for det er ikke alle, hvor forhøjningen af LH-hormonet er der længe.

Da jeg startede med at ÆL-teste startede jeg med nogle af de "billige stave", hvilke jeg enkelte gange kunne lave positive. Så synes jeg det blev lidt for omkostningsfuld en affære, så skiftede til de billigere strimmeltest - og dem kunne jeg dengang slet ikke lave positive, det var i hvert fald min konklusion :rolleyes Så prøvede jeg at bruge Clearblue ÆL-tests, også kunne jeg teste positivt for ÆL - men de koster bare spidsen af en jetjager, mellem 230-300 kr. for en pakke med 7.

Jeg er nu gået tilbage til strimmeltests, og jeg har bare svært ved at gøre dem positive, så tror har jeg en meget kort periode med LH-forhøjelse - bortset fra den cyklus jeg er i nu; for først gang nogensinde nåede urinen lige forbi stregerne, før der var 2 mørkerøde II :) Så nu venter jeg bare spændt :)

:goodluck med projektet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte digitale ægløsningstests fra Clearblue.

Der er der ikke tvivl om svaret. Den kommer nemlig med en smiley når du har ægløsning.

Jeg synes personligt at det var rart ikke at skulle bedømme tydeligheden på teststregen selv...

Vi havde forresten bid i 1. cyklus :wub

:goodluck og masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet for ÆL i 4 cyklusser.... og det er først i den seneste cyklus, at jeg kunne lave en psitiv ÆL-test, men der testede jeg så også tre gange inden for et døgn :rolleyes da testen begyndte at blive tilnærmelsesvis positiv :) og fandt min ÆL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet for ÆL i 4 cyklusser.... og det er først i den seneste cyklus, at jeg kunne lave en psitiv ÆL-test, men der testede jeg så også tre dage inden for et døgn :rolleyes da testen begyndte at blive tilnærmelsesvis positiv :) og fandt min ÆL

Hehe.. 3 DAGE INDENFOR ET DØGN :lolhit

:badgirl

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. 3 DAGE INDENFOR ET DØGN :lolhit

:badgirl

:kram2

ja det burde være umuligt :D ;) men hvis man er desperat nok kan det lade sig gøre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg er helt ny på det her område så er nødt til at spørge, for troede egentlig det var nemt nok at finde ud af :lolhit

Det er strimmel tests fra One-step jeg bruger.

Jeg fatter så bare hat nu :blink for her til eftermiddag kommer der så en streg frem igen. Ikke så tydelig men den er der.

Jeg tror bare jeg fortsætter og ser hvad der sker.

Takker for info :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER