TroldeMor

Babysam er et farligt sted!!

31 indlæg i dette emne

Ja det kan jeg godt forstå ;) Og tror bestemt, at den er alle pengene værd - og at de hurtigt er "tjent" ind ;) Jeg brugte hvert fald en del penge på kiropraktor, efter at have vadet rundt og vugget Tilde på armen!

Præcis - det koster jo nemt 400 kr pr gang hos sådan én ;) Men jeg tænker nu også, at jeg godt ville have givet penge for at selv kunne slippe for at vade stuen rundt :D

Hehe.... Jamen de ved jo slet ikke hvad de har sat i gang :P

Og jeg tror altså også jeg bliver nødt til at ønske mig sådan en skråstol til jul..... De kan jo bruge den helt til de er 5-6 år :o ;)

5-6 år :D Men smart er den da. Tænker jo også specielt, hvis jeg får en der er præmatur igen. Så ville det være super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Præcis - det koster jo nemt 400 kr pr gang hos sådan én ;) Men jeg tænker nu også, at jeg godt ville have givet penge for at selv kunne slippe for at vade stuen rundt :D

5-6 år :D Men smart er den da. Tænker jo også specielt, hvis jeg får en der er præmatur igen. Så ville det være super :)

Jamen det sagde han faktisk nede i butikken.... :blush . At den er designet så den kan klare stor vægt, og kan bruges til børn op til den alder, så fungerer den bare som hyggestol i stedet......

Var lige et smut inde på deres hjemmeside.... Og der står der at den kan bære op til 80 kg :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg VIDSTE at jeg ikke skulle have været gået ind i denne tråd!! :klap

Jeg er fuldstændig solgt i klapvognen. :kuller

Skulle vi have den, ville det dog være som en reserveklapvogn til at have hos Farmor & Farfar. De har lige nu en 13 år gammel (lånt) paraplyklapvogn stående, som Christina bliver kørt rundt i jævnligt.

Min svigermor har endda nævnt at hun ville kigge efter en ny... men nok ikke til 1.500 kroner. :numse

Måske vi kan "slå halv skade"... :whistling

Jeg bliver i hvert fald liiiiige nødt til at vise hende den, når vi skal være sammen i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du så ikke også, at jeg får en nyhedsmail fra BabySam med de hersens Nuna produkter ;)

Den dér skråstol, der selv kan vippe- nøj/rokke den gad jeg godt have haft da Isabella var lille ;)

Den er også bare helt vild smart og sådan en vil jeg helt sikkert investere i til den næste.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er den altså bare fiiiin Christina! Har godt nok også selv haft lange øjne på den, men vi skal helt til Svenstrup for at få fat i den fordi BabySam City her i Aalborg ikke føre sådan noget "stort" noget <_< Godt nok har vi fået en klapvogn forærende (en Smart tror jeg det er) men det er noget af en skrummel og den der kunne vi skisme fint have med i bussen, når vi skal på langfart! Åhhhh decisions decisions decisions :help

Vi skal forresten også ud og have fat i en sele til Elias nu - han vil rulle i vognen og sparker topdækket af, så mon ikke jeg skulle få ham spændt fast, så jeg ikke lige pludselig skal til at fiske ham op af frysedisken i Føtex :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis - det koster jo nemt 400 kr pr gang hos sådan én ;) Men jeg tænker nu også, at jeg godt ville have givet penge for at selv kunne slippe for at vade stuen rundt :D

Ja jeg ville også have givet MANGE penge, hvis jeg kunne slippe for, at vade rundt med en baby på armen i flere timer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER