Guest

skulptur i Århus

6 indlæg i dette emne

Jeg så lige i de lokale nyheder, at Århus kommune har valgt at få lavet og sat en skulptur op ved indsejlingen til Århus havn.

Mange er i mod den...

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om sagen. Om de har en skulptur eller ej og den er køn eller ej, det er jeg egentlig ligeglad med. Meeeen jeg synes bare ikke, at det er nu, man bruger penge på kultur, når man skal sparre, og vi er på vej i en krise. Der bliver fyret lærer, sosu-personale osv.

Skulpturen koste 100 millioner...

hvad synes i??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan som jeg forstår det, er det en gave til Aarhus Kommune. SÅ det kommer ikke til at koste noget. Jeg synes egentlig det er en meget god idé. Der kommer rigtig mange cruise skibe til Aarhus. og havnen i Aarhus er lidt tam. Så hvis byen kan profilere sig lidt på den måde, synes jeg det er en rigtig god idé :)

Kunstgave: 72 meter høj skulptur på Aarhus havn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh gud det meldte udsendelsen da intet om, at det er en kunstgave.

Så synes jeg da, at det er okay med den skulptur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ikke særligt pæn, men et varemærke er ok. Jeg synes bare det burde være noget der repræsenterede Aarhus som smilets by

og ja det er en gave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem ved om 50 år er den måske det nye Eiffeltårn?

Personligt syntes jeg den er meget firkantet.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ikke særligt pæn, men et varemærke er ok. Jeg synes bare det burde være noget der repræsenterede Aarhus som smilets by

og ja det er en gave

Jeg synes jeg hørte at Aarhus stoppede med at være smilets by da de skiftede fra Århus til Aarhus (eller var der bare snak om det?)

At de ikke ville være en lille hyggelig jysk by men være international storby, og også en af grundende til at skifte til Aa.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER