litri

bliver virkelig snart idiot af at vente

13 indlæg i dette emne

De sidste to dage har jeg været så træt at det ikke kan beskrives. På trods af god lang søvn, har jeg gabt hele dagen.. og i dag havde jeg det hmm om alt sejlede rundt, er ikke sådan rigtig kvalm bare oppustet også om maden sidder helt oppe i halsen.

Men skal først have mens om 10-12 dag så må bare vente i mange dage om det er min krop der bare driller igen..

Hader ventetiden hvor man ikke ved om man er købt eller solgt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh hvor træls <_< med hensyn til træthed er du ikke alene, jeg synes også jeg går rundt og gaber KONSTANT..

Men krydser mine fingre :goodluck for at du står med 2 røde II om 10-12 dage..

:goodluck :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil krydse fingre for dig... Uha jeg tror også det bliver slemt for mig - er simpelthen SÅ utålmodig... Kan helt klart sætte mig ind i dine følelser..

:goodluck og en ordentlig :kram herfra... Hold humøret højt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm hvordan skubber man det dog væk.. ville gerne og havde os uret jeg ville være afslappet når vi startede på babyprojekt. Men nej render rundt og Tænker på æl, symptomer, tests og mens. EFter mens starter tankerne bare forfra...

I dag var der intet til morgen, andet end lidt niven i underlivet. Har sovet i 10 timer i nat, efter jeg lige har spist lidt chips er kvalmende der igen, lidt svimmel, men ingen ømme bryster.

Går fra at håbe og ønske den er der, omvendt at føle sig komplet idiot og Det nok bare er indbildning. Så prøver at undertrykke min lyst til at teste lige nu. Har vidst os nået frem til mens skulle komme den 18..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm hvordan skubber man det dog væk.. ville gerne og havde os uret jeg ville være afslappet når vi startede på babyprojekt. Men nej render rundt og Tænker på æl, symptomer, tests og mens. EFter mens starter tankerne bare forfra...

I dag var der intet til morgen, andet end lidt niven i underlivet. Har sovet i 10 timer i nat, efter jeg lige har spist lidt chips er kvalmende der igen, lidt svimmel, men ingen ømme bryster.

Går fra at håbe og ønske den er der, omvendt at føle sig komplet idiot og Det nok bare er indbildning. Så prøver at undertrykke min lyst til at teste lige nu. Har vidst os nået frem til mens skulle komme den 18..

Så skal vi jo teste omkring samme tid, har selv regnet ud til at min mens. kommer d. 17..

det er svært at skyde det lidt til side, når man går og fokuser på hver enkel lille symptom.. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det.. jeg er kronisk træt og håber hver gang på at nu må det være pga jeg er heldig.. ;) det en rigtig irriterende tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he dejligt at vide man ikke er ene om den følelse.. samtidig føler jeg mig også bare så dum, for chancen for jeg ikke er gravid er der jo også.. i dag har jeg ikke kvalme, havde jeg hele dagen igår.

Er nok gået i den anden lejr og tror ikke der er noget, Så kan jeg måske koncentrere mig om at få læst til eksamen, bliver ikke så skuffet hvis eller når mens melder sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste måde jeg kan tænke på andet, er ved at have helt fyldt program, altså hvor der sker en masse hele tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig!

Jeg er selv rigtig dårlig til at vente og meget utålmodig... og jeg har kun lige smidt præventionen. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor dagene bare går langsomt i denne mdr.. med risiko for at komme til at føle mig rigtig dum. Har jeg fornemmelsen af at Jeg kunne være gravid.

Har kvalme daglig er mega sulten konstant, ikke rigtig haft ømme bryster. Men niven i underlivet..

Og der er to dage til jeg skal til eksamen og Har virkelig svært ved at holde fokuset de og 3 dage til testdag, måske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser for det er gode tegn, jeg havde selv fornemmelsen blot 3 dage efter ÆL ;)

Hvis der kun er 3 dage til testdag, ville jeg personligt tag en test når det flytter fokus fra eksamen :)

Held og lykke med eksamen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kom alligevel til at teste nu, og den var meget negativ, så der er nok ikke andet end at vente på mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER