tazdiginez

Slimproppen

6 indlæg i dette emne

Ja, nu er vi jo snart ved vejs ende piwer :loveshower - det hele er bare så spændene.

Er slimproppen gået for nogle af jer endnu?

Her er den begyndt at komme ud i små klatter i ny og næ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor spændende:). Her sker der ikke så meget endnu, men du er også lidt længere henne:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det lyder da spændende der sker heller ikke noget her jeg er 35 og 5 dage henne, men da jeg fik mit første barn gik min slimprop dagen før jeg fødte hende, men igen har hørt det skulle være meget forskelligt nogen kan slimproppen gå og så føder de først 2 uger efter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh det er rigtigt spændene og håber snart der sker lidt mere på jer andres fronter :)

jeg ved der kan gå længe før der sker noget, men jeg er glad for selvom det kun var en lille slimklat, så er det en start og begyndelse på noget stort :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan godt forstå du er glad det ville jeg også være hvis det var mig for orker ikke mere, vil gerne have hun kommer nu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, nu kan det ikke være så længe før der kommer en lille sept. bebs. Her går jeg bare og venter på, at det skal blive 15. sept., for der kommer vores lille bebs ud til os. Jeg godt nok også at jeg er ved at være temmelig klar til at blive lettet lidt. Maven er tyng, jeg har væske i det meste af kroppen (BT osv. er fint, så jeg tror bare det er varme og vægten der spiller ind), bækkenet gør ondt, og ja, jeg begyndt at beklage mig. Det er skønt at kunne se en ende på det. Jeg var til jdm. i fredags, skal igen på næste lørdag, og om torsdagen er det så "ud baby!" Vi tror alle herhjemme det bliver en lille dreng, men vi har absolut ikke noget at bygge det på, andet end ammestuesnak, fornemmelse og i den dur.

Vi har snart alt klar. Har fået vores søskendevogn hjem fra Tyskland, vasket tøj, stofbleer, bleer. Vi skal hente tagboks til bilen mandag eller tirsdag, F*ck et monster :blink , men så kan vores søskendevogn også komme op på taget, for der er ikke plads i bilen med 4 autostole.

Jeg mangler at pakke taske, købe lidt til selve dagen, nogle æsker ammeindlæg (har dog et par æsker tilbage fra sidst jeg ammede) og et par brikker mælk - de er så rare at have i baghånden, hvis nu mælkeproduktionen skulle drille. Det gik fint med at amme nr. 1 lg nr. 3, men jeg havde lidt svingende produktion ved nr. 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER