Nitzen1987

Jeg hører vist til her

46 indlæg i dette emne

Ih, altså!!! Hvor er det stort for jer :glad STORT TILLYKKE MED DET LILLE MIRAKEL i maven!! Børn er sådan en gave, og det bliver så skønt for jer at i næste år kan stå med jeres lille baby i armene :biglove

Stort tillykke med :gravid Anita. Håber du får en fantastisk graviditet.

Kram

Rikke

Tak til jer begge... Jeg er virkelig virkelig glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror desværre, at jeg har haft en biokemisk graviditet :(

Har taget en g-test her til morgen, hvor teststregen næsten var helt væk, hvis den da overhovedet er der! :boo :(

DSC00459.jpg

DSC00457.jpg

og kort tid efter var der lidt blod på papiret, da jeg tørrede mig :(

Så jeg tror desværre at det er slut med at være gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af... stakkels dig... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt en tid hos min læge i morgen, så jeg kan få en afklaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et par billeder af morgenens test - billeder som jeg først har taget her til aften

DSC00521.jpg

DSC00522.jpg

og sådan så testen ud i morges lige efter, at jeg havde taget den

DSC00459.jpg

synes ikke at man kan se teststregen på billedet men både manden og jeg kunne svagt ane den, men synes at den var placeret underligt i test-resultatfeltet... Og så var den jo ultra svag :o

Ved ikke om I kan se teststregen? Men den er der og er lidt tydeligere... men synes at teststregen sidder helt "forkert" på testen.... den sidder langt ude i siden... som sagt er jeg bekymret over at teststregen er så svag sammenlignet med søndagens test, selvom det godt nok er to forskellige testmærker, men det tænker jeg bare ikke burde gøre den vilde forskel :unsure

DSC00113.jpg

Kort tid efter at jeg havde testet i morges fik jeg lidt frisk lyserødt blod på papiret da jeg tørte mig og det var der også de to efterfølgende gange jeg var på toilet frem til kl. 11, hvorefter der intet har været! Og på trods af lidt frisk blod på papiret kom der aldrig noget i mit bind, dog var der lidt brunlig udflåd - som jeg hidtil har haft i dagen(e) op til mens - men der har heller ikke været noget af det siden i middags.... :unsure

Er meget meget spændt på hvad min læge siger i morgen.... Er og har jeg overhovedet været gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig i dag.. icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en opdatering fra mit lægebesøg, der ikke gjorde mig meget klogere, end jeg var i forvejen <_<

Jeg medbragte en urinprøve som jeg havde taget her i morges og den blev testet for at finde ud af, om jeg er gravid... Lægens graviditetstest viste, som mine egne - en meget svag teststreg, så jeg er gravid! Men hun kunne ikke fortælle mig om graviditeten er ved at gå i sig selv igen, nu jeg har brunlig udflåd i mit bind og lidt frisk blod, når jeg tørrer mig efter toiletbesøg... <_< Så lægens plan er, at jeg skal vente 1-2 uger og så se tiden an og så tager vi en test mere, når jeg når så langt...

Så status lige nu er, at jeg ikke tør at gøre mig de store forhåbninger, men det eneste vi kan gøre er at se tiden an og så håbe på at spiren bliver der... Men indtil videre ER jeg GRAVID! Men synes godt nok at uvisheden er hård... Manden har foreslået, at jeg tester igen i morgen, men jeg vil se efter om jeg kan vente med at teste igen indtil på søndag....

Men som lægen sagde så er jeg jo ikke ret langt henne - ifølge hendes beregning er jeg kun 4+0. Lige nu er det den smule blod jeg har der bekymrer mig, selvom jeg ved, at der er nogle kvinder, der bløder lidt på det tidspunkt hvor de normalt ville have fået menstruation, selvom de er gravide...

Jeg håber inderligt, at jeg får lov til at blive her inde i april-terminsgruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at du fortsat er gravid. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige siddet og sammenlignet testresultaterne jeg har fået i denne uge sammen med testresultaterne jeg havde, da jeg var gravid inden min MA

Denne test blev taget da jeg var 3+6 i min sidste graviditet, hvor jeg ventede tvillinger

36.jpg

og så lige et billede fra i går hvor jeg i følge lægens beregning var 3+6

DSC00459.jpg

Jeg bevarer håbet lidt endnu og tænker, at det ikke er unormalt, at teststregen ikke er mere tydelig, når det faktisk kun er 2+1 siden at jeg testede positivt for ÆL....

Der har ikke været nogen som helst former eller farver for blod på papiret eller i trusseindlægget, siden i formiddags....

Så håbet lever - og jeg er lidt optimistisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne altså ikke lade være med at tage en test her til morgen.... og der var der i hvert fald ikke noget at tage fejl af :)

Dagnes test

DSC00524.jpg

DSC00526.jpg

og så lige et billede fra 4+1 sidste gang jeg var gravid

41.jpg

og til sidst et billede af de tre teste jeg har taget indtil nu

DSC00529.jpg

så efter hvad jeg kan se, så udvikler teststregen sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes i hvert fald den ser positiv ud. :-) Og tydeligere på de senere teste! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske jeg lige skal opdatere med den test jeg tog onsdags, hvor jeg var 5+0

DSC00563.jpg

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WUIIIIIIIIIIIIII tillykke!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WUIIIIIIIIIIIIII tillykke!!!!!!!!!!

Tak :) Desværre er jeg begyndt at pletbløde igen :( men håber da ikke at det er noget af betydning :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke snart få lov at komme til en tryghedsscanning. i mit hovede tror jeg egentlig bare du skal være helt rolig.

For hvis du først har pletblødt og der ikke er sket noget, er det vist meget normalt du kan pletbløde lidt.

Og du bliver jo tydeligvis ved med at producere HCG da testen er blevet noget mere tydelig ;-)

Håber på det bedste ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget, jeg vil da lige sige tillykke til dig - da du helt bestemt er gravid, de streger er vist ikke til at tage fejl af :) Hvad angår pletblødningen, vil jeg også mene at en tryghedsscanning ville være en god idé. Puha det giver jo alt for mange bekymringer!!!

Nå men glæder mig til at høre en update fra dig af.

Vh. Annika

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På trods af, at jeg har mærket ligamentsmerter her til morgen, så er jeg ret sikker på, at det er slut med at være gravid nu :boo Efter 5 dage med pletblødning og brunt udflåd har jeg nu fået rigtig menstruationslignende blødning :boo Ih hvor er jeg bare ked af det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får også lige en stak :kram :kram2 :kram :kram2 herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal scannes kl. 13.25 i dag for at finde ud af, om de sidste tre dages blødning skyldes en SA... Kan virkelig ikke finde ud af om jeg har aborteret... har haft middel menstruationsblødning siden i lørdags, men ingen smerter.... X fingre for mig piger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad der krydses kan :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu været til scanning. Svaret var som jeg havde ventet - Min livmoder var tom, så jeg har haft en SA :( Er egentlig OK med det - er bare glad for at have fået vished og håber, at jeg kan komme videre nu... Det var en sød ung læge, der undersøgte og scannede mig. Inden at jeg blev scannet talte vi om min sidste abort og lægen sagde at jo var positivt, at jeg var blevet gravid to gange på mindre end et år. Da jeg var blevet scannet fortalte lægen, at der ikke er nogen hindring for, at vi forsøger at blive gravide igen, så snart min blødning er stoppet... Hvis jeg bliver hurtigt gravid igen, så er det fordi min krop er klar til det... Så nu vil jeg hoppe tilbage i "Vil gerne være gravid"-forummet og håbe på, at vi snart får gevinst igen :)

1000-tak for al jeres støtte og opbakning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER