Guest baby2011

Koger i stadig vandet

4 indlæg i dette emne

Lige om lidt er Sofia 4 måneder og derefter behøver vi ikke længere at koge vand først til hendes MME :)

Men jeg vil gerne vide om i stadig koger vandet først, eller i venter lidt med det endnu ?? Jeg står lige i øjeblikket og koger alle dagens flasker, sutter og vand om aftenen, så der er "nye" til dagen efter.. Men det bliver dejligt, når bare jeg kan nøjes med kun at koge flasker.. Eller skal de stadig koges selv når hun er blevet 4 måneder ???

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige om lidt er Sofia 4 måneder og derefter behøver vi ikke længere at koge vand først til hendes MME :)

Men jeg vil gerne vide om i stadig koger vandet først, eller i venter lidt med det endnu ?? Jeg står lige i øjeblikket og koger alle dagens flasker, sutter og vand om aftenen, så der er "nye" til dagen efter.. Men det bliver dejligt, når bare jeg kan nøjes med kun at koge flasker.. Eller skal de stadig koges selv når hun er blevet 4 måneder ???

:kram2 :kram2

Jamie blir godt nok mest ammet, men han får en flaske inden sengetid. (Arlas babymælk i brikker)

Jeg er lige holdt op med at koge flaskerne.

Nu kommer de bare i opvaskeren, når det jo er så lidt.

(men er der ikke noget med at det også er nok, når de har været det?)

Altså de anbefaler jo at man blir ved med at sterilisere, men har også læst at det ikke er

nødvendigt mere når de er 3-4mdr.

Gider ihvertfald ikke at stå og vaske og sterilisere, når det kun er 1 flaske.

Men ellers så kunne du jo prøve at spørge SP her til 4mdr. besøget :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun kommer om 3 uger, men ofte kommer flaskerne også i opvaskeren her og det er der aldrig sket noget ved :)

Vi koger dem lidt endnu og hører hende ad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi steriliserer stadig flasker men nu bruger vi også 6 i døgnet, så kan det godt svare sig... Har ikke fået andet at vide fra SP, så jeg bliver nok ved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER