tinap2

bobles nogle der ved hvor de har dem på udsalg?

11 indlæg i dette emne

hej.

ja mit andet indlæg skulle nok her inde. kender i nogle hjemmesider hvor de har dem på tilbud, eller evt nogle svenske hjemmesider, der har jeg hørt man kan få dem billigere, kan bare ik selve finde nogle hjemmesider hvor de har bobles i sverige.

håber nogle kan hjælpe mig, da vi gerne vil ha slangen, hulen og hvalen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger lige med her, da jeg selv er helt vild efter at Hannah skal have nogle stykker.. :loveshower

Desværre har jeg ikke haft held med at finde dem billigere og har ladet mig fortælle at de næsten aldrig kommer på bud.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har set dem inde på magasins hjemmeside, og eller på andre danske sider, men billige kan man bestemt ikke kalde dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger lige med her, da jeg selv er helt vild efter at Hannah skal have nogle stykker.. :loveshower

Desværre har jeg ikke haft held med at finde dem billigere og har ladet mig fortælle at de næsten aldrig kommer på bud.. <_<

det er helt okay, så må vi håbe nogle kender siderne hehe.. sidste år købte vi til jul, og der var der 25% rabat. men kan desværre ik finde nogle som har udsalg lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har set dem inde på magasins hjemmeside, og eller på andre danske sider, men billige kan man bestemt ikke kalde dem

der har de dem desværre heller ik på tilbud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er helt okay, så må vi håbe nogle kender siderne hehe.. sidste år købte vi til jul, og der var der 25% rabat. men kan desværre ik finde nogle som har udsalg lige nu

25% var da ellers en god rabat.. Det skal jeg da lige holde øje med, da jeg først regner med at vi skal købe til Hannahs fødselsdag (december). Man kunne jo være heldig.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25% var da ellers en god rabat.. Det skal jeg da lige holde øje med, da jeg først regner med at vi skal købe til Hannahs fødselsdag (december). Man kunne jo være heldig.. :goodluck

ja det var nemlig, så vi købte en stak, og det var der i oktober/november. så syns det lyder som en god ide, med at du venter og ser tiden lidt an :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både min mand og jeg har logbuy igennem vores job og med det kan man købe dem til -16%, så kender i nogen der har det, så kan I måske ønske jer dem af dem eller få dem til at købe dem?

Jeg var heldig at få hvalen til introduktionspris 599 normalpris 899. Ved ikke om de gør det hver gang der kommer en ny?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om de stadig har det, men Ønskebørn i Odense har haft 25 % på de sorte/grå, da de udgår i den farve. Og ellers har de fleste ønskebørn butikker sandorm sættet i orange/grå på tilbud til 1098,-, normalpris 1499,-, også på nettet :)

bObles_sandorm.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om de stadig har det, men Ønskebørn i Odense har haft 25 % på de sorte/grå, da de udgår i den farve. Og ellers har de fleste ønskebørn butikker sandorm sættet i orange/grå på tilbud til 1098,-, normalpris 1499,-, også på nettet :)

bObles_sandorm.JPG

takker må da vist i nogle af de butikker og se om de har nogle slanger i sort/hvid så her på sjælland :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både min mand og jeg har logbuy igennem vores job og med det kan man købe dem til -16%, så kender i nogen der har det, så kan I måske ønske jer dem af dem eller få dem til at købe dem?

Jeg var heldig at få hvalen til introduktionspris 599 normalpris 899. Ved ikke om de gør det hver gang der kommer en ny?

okay, kender desværre ik lige nogle med det. men et et godt tip

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER