tinap2

hvornår begynder jeres børn i skole i næste uge eller ugen efter?

9 indlæg i dette emne

ja min søn begynder i 1 klasse på mandag, han glæder sig vildt :glad, men har hørt flere først begynder næste mandag. så ville hører hvornår begynder jeres børn ?

Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den 15. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 15. :)

hvornår begyndte sommerferien så ? vores havde sidste skoledag den 24 juni.. undrede mig bare der var 1 uges forskel, måske i så bare har haft en uge senere sommerferie hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved faktisk ikke hvornår de havde sidste skoledag :)

Men herhjemme er det også en masse glæde og spænding over skolestarten. Hun er dog startet i dussen (SFO), det gjorde hun i denne uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bonusbørn starter også igen d. 15... de fik ferie d. 24. juni... Måske har dine børn en længere juleferie.... alle skoler skal have 200 skoledage, men de er ikke bundet af hvordan de ligger dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved faktisk ikke hvornår de havde sidste skoledag :)

Men herhjemme er det også en masse glæde og spænding over skolestarten. Hun er dog startet i dussen (SFO), det gjorde hun i denne uge..

hvor dejligt, så er der en masse spænende ting for hende lige nu :) sommerferien er lang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bonusbørn starter også igen d. 15... de fik ferie d. 24. juni... Måske har dine børn en længere juleferie.... alle skoler skal have 200 skoledage, men de er ikke bundet af hvordan de ligger dem...

hehe jamen sjovt at se, hvordan der er forskel på hvornår de starter, troede alle sommerferier var lige lange, men så bliv jeg da lige klogere :D men kan godt ske de har længere juleferie, men syns nu også deres sommerferie er lang nok, så mig gør det ikke noget, hvis en af de andre ferier er lidt længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i byen starter de mandag den 15. men på den skole jeg arbejder i Grenå starter de først torsdag den 18.

Sommerferien startede samtidig så jeg tror det er juleferien der er forskel på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i byen starter de mandag den 15. men på den skole jeg arbejder i Grenå starter de først torsdag den 18.

Sommerferien startede samtidig så jeg tror det er juleferien der er forskel på.

ja så må det næsten være juleferien der er forskel på, troede faktisk bare alle startede samtidig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER