MissViola

Ideer til tekst til invitationen

3 indlæg i dette emne

Vi venter vores andet barn og jeg sidder og planlægger lidt dåb i god tid.....men mangler lidt inspiration til teksten. Det er vores andet barn, og jeg forestiller mig at det skal fremgå på en eller anden vis.

Vi kender ikke kønnet endnu, men jeg tænker ikke at det er afgørende

Håber på lidt inspiration fra jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skrev noget i retningen af:

Kære mormor og morfar,

Min mor og far har bestemt jeg skal døbes og ser mig derfor nødsaget til at indkalde familie og venner til at bakke mig op denne dag. Det vil derfor glæde mig at ser jer i xxx kirke kl. Xx. Når jeg har svømmet et par baner i døbefonten og fået vasket håret, vil jeg gerne invitere jer til middag i xxx hvor jeg har bedt min mor og far arrangere noget lækkert mad. Håber I vil hjælpe mig denne store dag.

Kærlig hilsen xxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skrev noget i retningen af:

Kære mormor og morfar,

Min mor og far har bestemt jeg skal døbes og ser mig derfor nødsaget til at indkalde familie og venner til at bakke mig op denne dag. Det vil derfor glæde mig at ser jer i xxx kirke kl. Xx. Når jeg har svømmet et par baner i døbefonten og fået vasket håret, vil jeg gerne invitere jer til middag i xxx hvor jeg har bedt min mor og far arrangere noget lækkert mad. Håber I vil hjælpe mig denne store dag.

Kærlig hilsen xxx

Det lyder rigtig godt, tror måske jeg vil kopier det. Er i gang med indbydelser til barn nr. 2 og det kreative sind fra sidst er hvis blevet væk i bleer og børnehaveopstart :zzz

Manden siger i hvert tilfald god for det, så hvis jeg ikke lige finde andet, så bliver det brugt hjemme ved os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER