hjaltemor

Hvordan har I det?

13 indlæg i dette emne

Hej igen :balloons

Synes simpelthen den første tid af graviditeten er så mærkelig! Synes det er uudholdeligt at rende med den store hemmelighed - hvad tænker I om det, og hvornår er planen at I vil breake den gode nyhed for familie og venner? Første gang fortalte vi det da jeg var omkring uge 8, ret tidligt men jeg var simpelthen så skidt, at vi dårligt kunne skjule det længere.

Synes også at kvalmen bliver kraftigere og kraftigere for hver dag, der går og så er jeg simpelthen såååå træt - hvordan har I det?

Jeg skal først til læge på fredag, og er simpelthen så spændt på at få terminen nærmere fastlagt - synes det er midst lige så spændende som første gang, ja hvis ikke mere for nu ved man jo hvad der venter :biglove

Håber I har det godt derude og at den første tid ikke er for streng ved jer

kh Anja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fortalt det til vores forældre og min søster og nogen af mine venner. Vi har den holdning, at dem der vil få det at vide hvis det går galt, har fået nyheden allerede nu. Min svigermor var godt nok overrasket, de har vidst ikke regnet med der kom flere børn fra vores side af. Jeg ved ikke hvornår min mand fortæller det til hans venner, men nok snart, vi har bare haft meget travlt med flytning.

Jeg regner med at fortælle det på arbejdet på mandag, jeg ville egenlig gerne have ventet, men maven er blevet så stor at det bliver svært at skjule. Derudover lidder jeg af bækkenløsning, så jeg går meget vraltende, har ondt i ryggen og plukveer. Så jeg vil gerne fortælle dem det nu og forberede dem, da jeg forventer der nok snart kommer en sygemelding, blev ihvertfald sygemeldt tidligt med min søn med de samme symptomer. Derudover er jeg mega monster træt

Jeg synes det er noget andet denne gang. Jeg er ikke helt så euforisk, selvom jeg selvfølgelig er rigtig glad, så er det på en anden måde denne gang. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg tror jeg har lidt svært ved at forholde mig til det hele lige nu og glæder mig til NF så jeg kan se at der er en lille en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ skidt. Det bar jeg også i min første graviditet, der startede det bare først senere og var knap så voldsomt fra starten. Jeg glæder mig til graviditeten er ovre og jeg står med det lille vidunder i armene..

Vi har allerede fortalt det til vores familie. Sidste gang ventede vi indtil efter NF, og jeg synes det er rigtig rart de ved det allerede. Både fordi jeg har det så skidt, men også fordi det giver en anden ro synes jeg.

Maven vokser hurtigt denne her gang, og forsætter det med den her fart, tør jeg slet ikke tænke på hvor stor jeg bliver..

Jeg skal til læge den 15. men desværre ikke min egen da han har ferie.. Tror ikke det varer længe før vi bliver nødt til at lægge en plan for sygemelding osv. Øvøv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare saa traet saa traet ingen energi og totalt hjertebanken synes ni mdr er laaaaang tid.. :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

hmm skulle bare lige se om jeg ikke kunne få linket til at virke

30igrdgxiqvje7ln.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så virkede det :-)

Jeg synes bare min kvalme bliver værre og værre - glæder mig godt nok til at ramme 12. uge, der stoppede min kvalme i sidste graviditet. Synes også ligesom Maria, at det er værre den her gang - min kæreste mener dog jeg var lige så skidt sidste gang men at jeg blot har fortrængt det :unsure Men lige meget hvad er det i hvert fald hårdt at være så skidt, specielt når man nu har en lille en i forvejen at tage sig af.

Men det er jo det hele værd :kuller

kh Anja

30igrdgxiqvje7ln.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kommet til at sige det til alle :whistling og jeg er 9 uger henne nu... så nu håber jeg bare ikke det går galt, for så bliver det da et rent helvede at skulle informere alle de mennesker om hvad der er sket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi (kæresten og jeg) har aftalt at fortælle det til den nærmeste familie og vennekreds på fredag,hvis lægebesøget dér går godt. Grunden til vi allerede vil fortælle det er simpelthen, at jeg er så skidt, så det er alligevel svært at skjule :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået budt dig hjerteligt velkommen :( Det er jeg ked af. Men VELKOMMEN og TILLYKKE med de lykkelige omstændigheder :loveshower :loveshower Hos os, blev alle informeret indenfor første uge efter positiv G-test, da kæresten simpelthen ikke kunne tie stille. Han er en meget lykkelig og stolt mand :blush Jeg har det ret blandet med at alle ved det. Det er rart at der er så mange glade og så mange gode råd osv. Men ja... Den sidder jo altid i baghovedet "hvad nu hvis" MEN... så har man jo netop brug for et nært og tæt netværk. Så alt i alt er jeg bare glad for at alle er så glade på vores vegne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev raadet til af laegerne at venter til vi var tre mdr henne. Det kan vi ogsaa sagtens, men mine foraeldre og svigerforaeldre ved det godt af forskellige grunde. Det er bare saa dejligt de ved det for de er saa god til at tage hensyn til kvalmen og traetheden. Det er en anden ting med vennerne. Skal du ikke ha vin? Heller ikke kaffe? Du er maaske gravid??? Oehh nej da.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os var det også planen i starten kun at fortælle det til vores nærmeste familie.. men min mor og søster kunne simpelthen ikke holde mund :rolleyes og fik fortalt det til nogle andre, og så tænkte vi at så kunne det også være ligemeget, så kunne de ligeså godt høre det fra os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER