Guest

PCO-piger??

7 indlæg i dette emne

Hej

Vil lige høre om her er nogle PCO-piger? EVT. nogle som er blevet gravide..

Jeg fik taget nogle blodprøver for at blive undersøgt for PCO og regner med at jeg får svar i næste uge når min læge er tilbage fra ferie..

Men, jeg havde for 2 uger siden lige pludselig en positiv ÆL-test og den blev selvfølgelig udnyttet.. Nu synes jeg så der er en pokkers masse tegn på at det er lykkedes, men G-tests vil altså ikke vise noget tydeligt resultat.. Jeg kan se en meget svag nr 2 streg..

Igår havde jeg så en veninde som snakkede om at PCO-piger udvikler HCG meget langsommere end andre, og derfor går der måske lang tid før jeg kan få et konkret svar på en test - og der mangler jeg så jer.. Er det sådan det hænger sammen?

Jeg ved godt det er tidligt at teste og forvente der er helt konkret svar - men nu har den set sådan ud de sidste par dage og undrer mig lidt over den slet ikke bliver tydeligere, den der anden streg..

Kan i evt anbefale nogle tests? Jeg har bare brugt dem man kan købe på min-mave.dk (sådan nogen strimler)

Håber der er nogen som kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg testede positiv første gang 4+4 med min datter.. (ved ikke om jeg har kunne teste tidligere da jeg først tænkte tanken der) ved faktisk ikke om os pco piger vi udvikler HCG langsommere...

Har du 2 streger på testen så skulle du være gravid selvom den ikke er så tydeligt. Men hvis det kun er 2 uger siden du havde ÆL, så det altås meget normalt en flot graviditet test først vil kunne ses om en lille uge mere..

håber den er der for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også PCO og testede fint positiv da jeg var 4+0 - 4+2, så umiddelbart tror jeg da ikke jeg producerer HcG langsommere :unsure

PCO-piger har en øget risiko for tidlige aborter (ikke for at skræmme - det er jo stadig sjældent!), men jeg har altså ikke hørt den med langsom produktion af hcg før. Det svinger vist bare meget fra kvinde til kvinde, uanset om de har PCO eller ej.

Hvis du kan se en streg, så vil jeg altså også mene du er gravid uanset hvor svag den er. Tag en test hver morgen og se om ikke stregen udvikler sig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også PCO og blev naturlig gravid i marts/april. Jeg testede ved et tilfælde og det var nogle meget positive streger der kom frem. Da jeg testede, har jeg nok været omkring uge 5+0 eller måske et sted i uge 4+?, da min scanning 5 dage senere viste at jeg var et eller andet sted i uge 5+?.

Jeg har heller ikke hørt om det med at producere langsomt HCG. Men jeg vil også mene at en streg er en streg og så er man gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du taget en ny test i morges? :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg.. synes den viser det samme - en MEGET svag nr 2.. Det var et andet mærke idag end de sidste par dage..

Men samtidig er der vist gået lidt mens i den :( Det er sgu mærkeligt når jeg ikke har haft mens i 6 mdr :( Så jeg er helt rundt på gulvet.. forstår SLET ikke hvad der sker.. Jeg tester igen mandag, og så ender det nok med jeg ringer til lægen - også ligeså meget for at få svar på de pco-blodprøver..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER