HenrietteBuchvaldt

Fultidssygemeldt :(

4 indlæg i dette emne

Jeg startede i mandags på arbejde og det gav bare en voldsomme kvalme 24 timer i døgnet :boo da jeg kom hjem mandag måtte jeg ligge mig på sofaen og der lå jeg til jeg gik i seng.. I går var jeg igen på arbejde med meget værre kvalme, blev sendt hjem kl. 11.30 pga kvalme og mavekramper.. I dag er jeg lige så dårlig og derfor meldte jeg mig syg og bad dem om at bede min vejleder ringe (er elev) for at snakke med hende om hvad en sygemelding vil betyde, jeg mangler nemlig kun 7 vagter og jeg vil jo gerne bestå..

Snakkede med lægen igen til morgen og hun anbefalede endnu en gang en fuldtidssygemelding, for hun har ingenting hun kan hjælpe mig med..

Har nu talt med praktikstedet og de lader mig bestå uden problemer :loveshower de er dog nødt til at skrive at jeg har haft for meget fravær, men de vil skrive det først er sket i forbindelse med sygdom i forhold til graviditet, og dermed burde ingen se negativt på det

Hun var bare super sød og synes bestemt ikke jeg skulle presse min krop mere end nødvendigt.. Dog ville hun meget gerne jeg kom og blev slutevalueret, hvilket jeg meget gerne vil :D

Er lettet og glad for det var problemfrit, men er meget ked af jeg ikke kan afslutte praktikken ordentligt :( Nu håber jeg bare jeg kan starte på skole i uge 34 PLEEAASS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da dejligt at de vil lade dig bestå.. :yay

Trist at høre at du døjer med så meget kvalme.. :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at du består alligevel! :balloons

Håber du får det bedre snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super der findes saa forstaalige mennesker. Man skal jo ikke straffet fordi man bringer et barn til verden. Forsat held og lykke med skolen og god bedring ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER