HenrietteBuchvaldt

Må jeg præsentere..

4 indlæg i dette emne

:loveshower FILUR :loveshower

2exv5l2.jpg

Pga. gentagne mavekramper siden i lørdags, valgte jeg at nuppe en scanning igen..

Hjertet slog derud af og det var bare så fantastisk at se :loveshower

Min termin blev ændret til 6+1 = jeg har testet positiv 3+0 :o dog havde jeg misforstået hende sidste, for der var jeg kun 4+5 og ikke 5+5 som jeg troede :D

Bettemåsen er blot 4 mm og hjertet er 3 mm.. S's kommentar var, jamen så er det jo nærmest bare et hjerte :gak:

Jeg kan tilføje, at hun sagde, at hvis der er to så ligger de helt synkrotisk bag hinanden og det har hun kun oplevet 1 gang på de 10 år, så chancen er minimal. Men jeg ser også frem til at bliver mor til 2 :D Er mere og mere overbevist om vi skal have en lille Ingeborg (vores drillenavn)

derudover er jeg nødt til lige at slå et slag for deres service.. Jeg var jo lidt sent ud hvilket betød jeg ikke kunne nå det helt til tiden, ingen problem han hentede mig bare så jeg kunne nå det (2 min kørsel) men alligevel hold op en god behandling :love: Vil varmt anbefale dem.. Hvis jeg havde 25.000 havde jeg købt Birgitte som privat JM til min hjemmefødsel :7himmel Gad vide om der er nogen der brænder for at give os de penge :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt :loveshower glæder mig selv helt vildt til når jeg skal skannes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pragtfuldt at scanningen gik så fint :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER