Tina80

Når IUI ikke rigtig virker!!!

6 indlæg i dette emne

Vi har fået de andre piger med IUI, men det virker ikke rigtig denne gang. Så vi har snakket om hvad næste skridt er.

og tja der er jeg ærlig talt på bar grund.

ved det er noget med æg udtagning.

Men hvordan fungere det præcist og vhad koster det og hvor kan vi få den behanlig henne her i sønderjylland?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tina..

Vi fik hurtigt Mille ved hjælp af IUI, men anden gang virkede det bestemt heller ikke hos os, så efter 7 mislykkedes forsøg gik vi til IVF/ICSI ( vi havde et forsøg af hver )

Da hun er vores nummer to barn måtte vi på privatklinik og du ved jo godt hvor henne :) Der gav vi alt i alt 50.000 kroner for de to forsøg.. Vi kunne købe en pakke med 3 forsøg i til ca 55.000 kroner.. Men vi valgte ét forsøg ad gangen...

Jeg har aldrig haft problemer med ÆU eller ÆO overhoved og har ikke haft det der ligner smerter efterfølgende.. Den sidste gang hvilede jeg ikke engang på klinikken, men satte mig direkte ud i bilen og manden kørte hjem ( man må ikke køre bil efter ÆU ) :) Men de har også anæstisygeplejersker ansat til at smertedække, så hvordan det er andre steder skal jeg ikke kunne sige...

Jeg kender desværre ikke til klinikker i Sønderjylland, men derfor kan jeg jo godt ønske pøj pøj med det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Er godt nok meget ny herinde, men det her kan jeg hjælpe dig med.

Vi er selv bosat her i Sønderjylland, og skal i gang med IVF forsøg.

Godt nok har vi valgt en privat klinik i Århus til vores IVF, men det er simpelthen fordi, vi kender dem deroppe.

Men ved IVF-syd gør det, her er hjemmesiden: www.ivf-syd.dk

Brædstrup, laver også IVF, OUH,. Hvis du googler kommer der en masse frem.

Prisen for IVF i det off. er 5040,- eksl. medicinen (den ligger mellem 9-15000 kr. )

Prisen for det private, er ca. 3 gange større, for 1 forsøg.. Men det kommer helt an på om du har børn i forvejen osv. Hvilket du/i har.

Håber det bedste.

Mvh Anja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i blevet enige om en løsning Tina ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har snakket om tingene og da det er mget dyrer end vi regnet med så snupper vi et par IUI forsøg mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig rigtig dyrt og der er jo stadig ingen garanti :( Så kan godt forstå i venter lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER