babyboy

mælk og grød?

5 indlæg i dette emne

Har lige et spørgsmål .. gir min søn lidt grød til frokost men gir ham også mælk .. hvornår når jeg dertil hvor grød er nok til frokost?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min SP har sagt, at når han kan holde sig mæt i mindst 3 timer bare på grød og lidt mælk, så er det fint - men mælk skal være til at "skylle" grøden ned med og ikke være det fuldstændigt mættende element...

Jeg er heller ikke nået dertil endnu, hvor grød er nok til frokost og aften, fordi Elias er SÅ utålmodig når det kommer til sin mad, men vi arbejder på sagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. vi har kørt på grød siden torsdag .. nu idag, lavede jeg grød til ham af 80ml MME og én smule vand .. han åd rup og stup + plus han fik 80 ml MME bagefter .. han er meget mæt og træt nu .. ska jeg fortsætte sådan eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. vi har kørt på grød siden torsdag .. nu idag, lavede jeg grød til ham af 80ml MME og én smule vand .. han åd rup og stup + plus han fik 80 ml MME bagefter .. han er meget mæt og træt nu .. ska jeg fortsætte sådan eller?

Jeg ville øge mængden af grød og sætte mængden af MME ned, som han får bagefter gradvist, så får i faset over på grøden nemmest tror jeg og lige pludselig spiser han grød til frokost og bliver kun suppleret med mælk og vand i mindre mængder :) men husk ikke at gøre det for stærkt, så kan det godt give bagslag... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jo det .. men hvilke mængder ska kegler gøre det i nu? Syns det er svært vide .. han blir 15 uger fredag, så ska jo tage det roligt. men heldigvis indtil videre, er maven ik stoppet af det ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER