Tina80

Sofie er ingen baby mere

5 indlæg i dette emne

Hun blev jo ble fri både nat og dag for flere måneder siden og i går fik mormor så klippet det baby fe hår der var i nakken på hende. Men i dag skete så følgend ang. sutten: Så kan Sofie også brillier med at være sutte fri om natten. Så nu er hun både ble og sutte fri. Vi har været på sommerferie hos mormor og så snakkede vi lidt om at mormor også skulle have hendes nat sutter (mormor fik dag sutterne i tidernes morgen) og ja det synes Sofie var en god idé. Jeg sagde så hun kunne putte dem i en pose og smide dem i skraldespanden (for så kunne jeg få dem af mormor bag ryggen til hvis det gik galt om aften) der var lidt snak om hvor sutterne var i løbet af dagen og det var helt fint. Men da vi kom til natten efterspurgte hun dem i 5 min og små pev. Men sang lidt for hende og krammede og nussede hende. Og 10 min. efter sov hun. Så jeg er bare mega stolt af hende. Håber resten af natten også går godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons :balloons Tillykke med din store pige :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skal jo også børnehave her til august så det bliver dejligt at aflevere sådan en stor pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var flot - stor pige :7himmel

og vel egentlig også ret tidligt at hun er het blefri for flere måneder siden - :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med din store pige, de bliver så hurtigt store :biglove

her har jeg ved begge glædet mig til, at de skulle blive blefrie og mere sådan "nemmere" at snakke med og lave ting med, og nu hvor de er det, så savner jeg DEM som små bløde babyer, ikke babyer generelt, men mine rødder som babyer :7himmel altid noget at de stadig vil putte lidt med mig og kramme mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER