Guest

Bomber i oslo

57 indlæg i dette emne

Jeg er lige kommet hjem fra ferie uden internet eller tv (eller det var der - vi havde bare valgt det fra).

Ungerne er fodret, de små er puttet og den første vask sat over og så har jeg plantet mig i sofaen med den bærbare - og sikke nogle nyheder der dukker op!!!!!

Jeg har ikke fået læst så meget endnu, men ved ikke om jeg kan holde til at læse mere :( Hvor er det dog forfærdeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige kommet hjem fra ferie uden internet eller tv (eller det var der - vi havde bare valgt det fra).

Ungerne er fodret, de små er puttet og den første vask sat over og så har jeg plantet mig i sofaen med den bærbare - og sikke nogle nyheder der dukker op!!!!!

Jeg har ikke fået læst så meget endnu, men ved ikke om jeg kan holde til at læse mere :( Hvor er det dog forfærdeligt!!

Nu ved jeg ikke, hvordan du er som person, men jeg er begyndt at få mareridt om det om natten. Jeg vil gerne følge med i det hele, men det får desværre konsekvenser, når hjernen har frit spil. Så måske skal du ikke læse det hele. Jeg ville nok ønske, at jeg ikke havde gjort det. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvordan du er som person, men jeg er begyndt at få mareridt om det om natten. Jeg vil gerne følge med i det hele, men det får desværre konsekvenser, når hjernen har frit spil. Så måske skal du ikke læse det hele. Jeg ville nok ønske, at jeg ikke havde gjort det. :unsure

Sådan har jeg det også. Det kørte rundt i hovedet på mig igår. Det har virkelig påvirket mig rigtig meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den danskfødte kvinde der har været savnet, er nu fundet på et sygehus i Oslo, hun var skudt og er desværre afgået ved døden :boo hun havde prøvet at beskytte børn og unge da A.B. skød, mere vides der ikke om hvad der skete hende, hendes datter overlevede.

Lige nu er der mindegudstjeneste her i DK. Tv2 viser det. Kronprinseparret har afbrudt deres ferie og er til stede med dronningen til mindegudstjenesten.

jeg selv sidder så hjemme, men fredag formiddag pakker jeg ungerne og går ud og køber blomster og lys og en lille bamse og drager mod Amaliegade, har desværre ikke haft muligheden før, men synes at fredag er en god dag, da det er en uge efter det utænkelige skete.

Det berører mig så utroligt dybt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha så lige dokumentaren derfra... Det er godt nok rørende, at se de helt unge mennesker berette om deres kamp for at overleve :( Få stadigvæk en klump i halsen, når jeg tænker på det, der er sket....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha så lige dokumentaren derfra... Det er godt nok rørende, at se de helt unge mennesker berette om deres kamp for at overleve :( Få stadigvæk en klump i halsen, når jeg tænker på det, der er sket....

Den var bare hård at komme igennem :boo Det er så forfærdentligt, at én person beslutter at ende så mange liv :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER