Guest Missbuller

har i kigget på udstyr

12 indlæg i dette emne

Kæresten og jeg kigger os om efter hvad udstyret koster?

Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja har da kigget lidt, men vi har jo det meste, så skal ikke ha så meget :-)

Jeg vil gerne ha en ny vugge ellers bliver det nok kun til tøj og lidt nyt tilbehør :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende.... Hvad har i kigget på? Vi venter til vi kender kønnet. Så er det lidt nemmere at forestille sig synes jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kigget på auto stol, barnevogn, bære sele, dyner og alarm. Det er de dyre ting, så man skal lige ligge et buget til sådan en udgift

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har luret lidt på leandervugge og barnevogne. Vi skal anskaffe alt på ny, da vi solgte ud i oktober - for der skulle gå 3 år inden vi skulle have en lille ny...men forskellige årsager gav os muligheden allerede nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er heldig at vi kender nogen så vi kan arve fra både drenge og piger. Men hvis man ikke kender nogen, så bliver det meget dyrt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun googlet, ikke været i butikker.. Tror vi fejrer nf med at kigge på barnevogn. Desuden ved vi at vi skal leje en kørelift, da vi skal køre langt hver weekend fordi min mand skal på skolebænken. Og den kan baby holde til at ligge længe i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har solgt meget efter de 2 første, men jeg har også løbende købt brugt ind igen, så vi mangler ikke så meget. Har kigget på autostol brugt på nettet. Man sparer SÅ meget ved at købe brugt.... Ved vores den første SKULLE vi bare ha' nyt af alt (undtagen barnevogn) - sådan har vi det ikke mere. Brugt er ofte næsten nyt og man sparer mange penge :super

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det meste, fra den store af, så det er jo dejligt.

Det eneste vi skal ud og have er en bæreplade til voksiposen, og så har vi talt om at vi bare skal leje den første autostol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har men arbejder nu også i jysk, så jeg ved lige nøjaktig hvilken dyne og madras tyddebøvsen skal have. :loveshower

jeg har valgt at mærket skal være temprakon da det både er tempratur regulenede og allergivenligt... :biglove

derud over har jeg kigget på barnevogn godt nok kun på nettet... men jeg syntes odderbarnevognen tiltaler mig rigtigt meget, men har også kigget på en trille gigant barnevogn den tiltaler mig også især fordi den var bedst i test i TÆNK forbrugermagasin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist det meste, men mon ikke nok jeg skla komme i tanke om noget jeg ikke kan undvære :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det hele fra vores store pige, med mindre det selvfølgelig bliver en dreng - så mangler der lige lidt tøj og noget puslebordsudstyr.

Og så selvfølgelig babys 1. bamse, som trunten får lov til at være med at at bestemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER