tazdiginez

forkølelse

8 indlæg i dette emne

Er der andre herinde, efter regnvejret er kommet, der er blevet snot-hamrende-ondt-i-halsen-og-svien-og-lysfølsomheds-i-øjnene-forkølet?

For både mine forældre og Jesper og jeg er blevet det og jeg ved ikke om det er pga. vejret eller om vi har smittet hinanden trods manglende fysisk kontakt udover Jesper har været oppe ved dem nogen gange.

Jeg synes godt nok det er irriterende. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mig jeg har først været på arbejde idag, havde første sygedag i fredags :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde for 1 uges siden, snue og forkølelse, det er først nu ved at gå over :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde et par dage i sidste uge, hvor jeg havde frygteligt ondt i halsen, hovedpine og lidt snue.

Nu nyser jeg "kun".

God bedring til dig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været forkølet de sidste 14 dage. Det er ikke til at komme af med igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå lige en uge med snottet næse, ondt i halsen og feber en af dagene.

Jeg har så vores air condition i bilen mistænkt. For på de varme dage brugte vi det meget, og jeg plejer ikke så godt at kunne tåle den kolde luft på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wraagh i dag er det bare endnu værre end i går! *bander og svovler* er mega snottet og det føles som om der er en lille halsbetændelse på vej.. :( buhuuu vil ikke være syg nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel har været snottet et par dage, med virkelig rindende næse og nysen, klaget over hovedpine, og været lidt mere pirrelig. Men det gik over igen efter 3 dage.

Jeg er tæt i næsen, men ikke forkølet som sån.. Er dog temlig hæs, men gætter på det er fordi jeg ryger alt for mange smøger pt <_< Har haft lidt for meget at tænke på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER