Solvej99

Utålmodig

7 indlæg i dette emne

Åh, jeg er godt nok ved at være utålmodig nu <_<

Jeg er 37+0 i morgen og kunne virkelig godt tænke mig, at den lille mand snart kommer ud til os. Jeg er meget træt og uoplagt det meste af tiden. Min mave er virkelig tung. Jeg sover elendigt pga halsbrand og ømme hofter.

Hvordan har I det?

Det sidste 3 uger må gerne gå stærkt for mit vedkommende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er ikke den eneste som er ved a være utålmodig :)

Jeg har i dag fået gjort det sidste på børneværelset klar og fået pakket pusletasken..

Magler bare tingene til mor og far :)

Og kender goodt følsen med at være træt og uoplagt alt for godt..

De sidste 14 dage har jeg sovet i gennemsnit 4,5 time om natten pga smerter..

Har ikke så meget halsbrand mere, hvilket er dejligt..

Men har mange problemer med smerter i ryggen og fortil og så har jeg utrolig meget vand i kroppen..

Og det er lige meget hvad jeg prøver a gode råd om vand i kroppen, hjælper ingen ting mere.. Så kan ikke passe mine sko osv. mere selv ventetøjet har jeg

problemer med a komme i.. Så det er ikke så sjovt mere..

Kan ikke huske hvad lægen kaldte det sidst jeg var hos hende, men det "bånd" som holder livmoder har strukket sig alt hvad de kan..

Så efter at maven er faldet ned har jeg haft smerter hver dag, og gøre det ikke bedre når jeg ligger ned..

Men synes godt a den lille guldklump snart må komme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at lade være, men kan godt istemme mig koret <_<

Jeg sover dårligt, har ondt i hofterne og ryggen/lænden. Jeg kan ikke lave så meget fysisk mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo lidt længere tid tibage til termin (er 34+3), men ser godt nok også frem til at se den lille :loveshower

Jeg nyder stadigvæk at være gravid, men er da lidt besværet af søvnmangel pga smerter i bækkenet, og nu er der også begyndt at komme en del vand i kroppen ved mig... Jeg regner med, at jeg også begunder at blive utålmodig snart :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet rigtig rigtig utålmodig nu, men heldigvis har vi ikke gjort klar til hende endnu, så dagene går med at samle tremmeseng osv.

Jeg er meget besværet af graviditeten. Sover så elendigt om natten. Nogen nætter tror jeg ikke at jeg får sovet overhovedet. Er træt, uoplagt, ondt i maven, kan hverken ligge på højre eller venstre side nogen nætter.

Har også fået vand i kroppen. Foreløbig kun fingrene og tæerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg e rogså utålmodig. Især fordi når man er indenfor termin, så tænker man at den lille kan komme når som helst. Jeg er 38+1 i dag og var til jordemoder i går hvor hun skød ham til 3500 g. og en stor dreng, så han kan da ligeså godt komme nu :)

Jeg har svært ved at gå, har især ondt i min højre fod. Når jeg ligger ned har jeg ondt i symfysen og det gør ondt at vende sig i sengen. Og det er hårdt at komme op og tisse 3-4 gange hver nat. Jeg er også ret træt og kan ikke særlig meget fysisk ad gangen. Føler mig også sådan mentalt "langt væk" og har meget fokus på baby og de ting der skal være klar til ham og fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok også ved at være utålmodig og jeg har stadig 4 uger til termin :/

Jeg sover elendigt om natten, så jeg er bare så træt om dagen.

Alt er idag gjort klar til den lille og nu mangler jeg bare at pakke tasken til mig selv, som jeg regner med at gøre i løbet af en uges tid. :)

Kunne også lige læse at første august-baby er kommet til verden. Det hjælper da ikke ligefrem på at man glæder sig endnu mere og jer som kun har ca. 2 uger tilbage, I føder jo sikkert også snart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER