Guest

Lorte vejr

21 indlæg i dette emne

jeg har lige behov for at komme af med mine frustrationer. For i morgen går min 2. uges ferie i gang, og når man kun har 3 uger, så vil man gerne have så meget ud af sin ferie som muligt. Og så er vejret bare såååå dårligt. Regn regn og atter regn. Øvvv jeg som gerne ville ud og ordne haven, ja det må jeg så tænke mig til... øv bøv. Men så må jeg i gang med vores indendørs projekter... hmmm hvad skal jeg så give mig til... Malede det som trængte sidste sommer og i efterårt... hmmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

"INSTALLERER SOMMER.....█████████░░░░░░░░░░​░░░░ 44% FÆRDIG.

Installation fejlet.

404 fejl: Årstiden er ikke fundet. Årstiden du søger kan være blevet fjernet, fået et andet navn, eller er midlertidig utilgængelig. Prøv venligst igen senere...."

:bask :bask :P

Kan fuldstændig følge dig! Har også lige fået ferie og synes ikke at det er sjovt, hvis de næste 3 uger bare skal regne væk! :shooter Krydser alt hvad krydses kan for at solen og varmen lander i Danmark snart! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha ah den var ellers sød den der med loadingen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubiiiii så kom solen endelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha ah den var ellers sød den der med loadingen :D

Ja, det syntes jeg også. Fik den af en på FB og man er jo nødt til at grine lidt af det, selvom det er træls. :P

Lad os håbe at loadingen alligevel går igennem - og gerne indenfor de næste uger. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OP med humøret.... :kram2 For vi kan ikke gøre en disse ved vejret alligevel!..

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er surt men det bare med at få det bedste ud af det, indendørs hygge, cafe ture, film dage mm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er surt men det bare med at få det bedste ud af det, indendørs hygge, cafe ture, film dage mm

problemet er bare, at jeg ikke er så god til det der med at sidde stille så mange dage i træk, og slet ikke når haven bare trænger til at blive ordnet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er surt men det bare med at få det bedste ud af det, indendørs hygge, cafe ture, film dage mm

Nemlig! der er ikke andet at gøre end at grine lidt af det og få det bedste ud af det. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

problemet er bare, at jeg ikke er så god til det der med at sidde stille så mange dage i træk, og slet ikke når haven bare trænger til at blive ordnet...

Jamen søde det er da bare på med gummistøvlerne og regnjakken og så i haven og efter nogle timers arbejde så det ind til varm cacao og hygge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det også sådan engang - sommer skulle være sol og varme!!

Men jeg har efterhånden lært at jeg alligevel ikke kan ændre vejret og gad ikke gå og være muggen i min ferie, for det regner jo altid i løbet af sommeren (og regner det ikke så brokker folk sig over at deres haver visner i stedet....)

Havearbejde er lidt mere trist i regnvejr, men så er det godt at være husejer for der er ALTID noget der kan ordnes indendørs.

Sjovt nok så vinder en tur i regntøj og hoppen i vandpytter meget ofte over at vaske køkkenskabe eller afrime fryseren ;)

Her er lige et par ordsprog der også kan bruges til at anskue regnvejret med:

"Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne."

Alexander Graham Bell

"Giv mig styrke til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen."

Forfatter ukendt

"Når forandringens vinde blæser, er der nogle, der bygger læhegn, andre bygger vindmøller."

Kinesisk ordsprog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

peroblemet er bare, at jeg kan jo ikke blive ved med at vaske skabe af og afrime fryser, det er gjort. Jeg malede de flest rum i huset sidste år, så det trænger ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må godt komme og vaske mine skabe af og afrime min fryser.

Har også en masse tøj der skal sorteres, sættes til salg samt en kælder der skal males ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på ferie på fredag og fra lørdag til torsdag skal vi på campingplads i Skagen med svigerforældrene... <_<

Jeg HAVDE affundet mig med, at skulle sove i telt, selvom jeg skal op og tisse 1-4 gange hver nat, men jeg er godt nok MEGET tæt på at være den forkælede svigerdatter der nægter at deltage, hvis det derudover også skal være koldt, blæsende og regne non-stop! :prik

Og det ser desværre sådan ud med den her vejrudsigt :(

post-549-061745200 1310980818_thumb.jpg

Og der er det altså bare ikke muligt at finde på noget hyggeligt indenfor! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forkælet? Jeg ville kalde det realistisk! Jeg gad på ingen måder at ligge i telt nu, hvor det er sådan et vejr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på ferie på fredag og fra lørdag til torsdag skal vi på campingplads i Skagen med svigerforældrene... <_<

Jeg HAVDE affundet mig med, at skulle sove i telt, selvom jeg skal op og tisse 1-4 gange hver nat, men jeg er godt nok MEGET tæt på at være den forkælede svigerdatter der nægter at deltage, hvis det derudover også skal være koldt, blæsende og regne non-stop! :prik

Og det ser desværre sådan ud med den her vejrudsigt :(

post-549-061745200 1310980818_thumb.jpg

Og der er det altså bare ikke muligt at finde på noget hyggeligt indenfor! <_<

Syntes bestemt ikke, at du vil være den forkælede svigerdatter, hvis du takker nej ;) Vi lå i telt i uge 26 og de sidste dage sov jeg med strømper, bukser, trøje OG flistrøje, fordi det bare var så pi**e koldt :blink Vi endte også med, at tage hjem lørdag i stedet for mandag, men vi kunne bare ikke mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke susanne, nu skal du jo altså også lige huske på, at du er gravid, så at sige fra til en telttur i dette vejr, det synes jeg bestemt ikke er at være forkælet... Eller det kommer jo an på, hvad det er for et telt. Er det et luksus telt på størrelse med en campingvogn, så måske ville jeg tage med, men sådan et mindre telt, hvor man kun lige kan sove i.Så takkede jeg helt bestemt nej, med den vejrudsigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer nu også om sol, sommer og strandture :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I altså søde, Piger!!! :lovebk

Vejrudsigten ser noget bedre ud nu og der er vist ikke andet at gøre end at vente og se tiden an når vi nærmere os - DMI er jo tydeligvis på glatis i det her ustadige vejr <_<

post-549-081142000 1311005742_thumb.jpg

Sørens forældre har en campingvogn med kæmpe fortelt hvor vi kan være i tørvejr hvis det regner og hvor vi kan spise og sådan, men vi skal sove i et ganske almindeligt iglo-telt.

Jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal reagere, hvis de bare lover virkelig dårligt vejr, for Sørens forældre (og Søren især) er ikke sådan nogen der 'tuder'. De klæder sig på efter det og så hygger man sig altså alligevel! Sådan er jeg bare slet ikke! Og det er 3. år i træk vi skal ligge på den samme campingplads, så jeg har set alle seværdighederne i miles omkreds... Og så er det altså bare svært at få 5 dage til at gå hvis vejret er det mindste trist og gråt. Sidste år var det fantastisk vejr og vi havde nogen skønne dage med solbadning, strandture, løbeture, ture på havnen i Skagen osv. Men hvad nu hvis det bare er lortevejr. Det er jo dem der betaler for vi er der... Tænk, at jeg er så bange for at skuffe dem og gøre Søren pinligt berørt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I altså søde, Piger!!! :lovebk

Vejrudsigten ser noget bedre ud nu og der er vist ikke andet at gøre end at vente og se tiden an når vi nærmere os - DMI er jo tydeligvis på glatis i det her ustadige vejr <_<

post-549-081142000 1311005742_thumb.jpg

Sørens forældre har en campingvogn med kæmpe fortelt hvor vi kan være i tørvejr hvis det regner og hvor vi kan spise og sådan, men vi skal sove i et ganske almindeligt iglo-telt.

Jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal reagere, hvis de bare lover virkelig dårligt vejr, for Sørens forældre (og Søren især) er ikke sådan nogen der 'tuder'. De klæder sig på efter det og så hygger man sig altså alligevel! Sådan er jeg bare slet ikke! Og det er 3. år i træk vi skal ligge på den samme campingplads, så jeg har set alle seværdighederne i miles omkreds... Og så er det altså bare svært at få 5 dage til at gå hvis vejret er det mindste trist og gråt. Sidste år var det fantastisk vejr og vi havde nogen skønne dage med solbadning, strandture, løbeture, ture på havnen i Skagen osv. Men hvad nu hvis det bare er lortevejr. Det er jo dem der betaler for vi er der... Tænk, at jeg er så bange for at skuffe dem og gøre Søren pinligt berørt :(

hvor er du bare en sød hustru (jeg synes ordet kone lyder så gammelt)

Men var det mig, som var gravid og skulle ligge i et lille iglotelt, så havde jeg nok sagt fra, fordi du netop er gravid... Jeg er sikker på, at de er meget forstålige omkring det, fordi det er jo altså lidt mere krævende at man både ligger godt, og får ordentlig søvn og mad, når man nu går rundt med en lille en i maven...

Jeg ville jo ikke kunne bruge den undskyldning, da jeg bærer min trold i hjertet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er du bare en sød hustru (jeg synes ordet kone lyder så gammelt)

Men var det mig, som var gravid og skulle ligge i et lille iglotelt, så havde jeg nok sagt fra, fordi du netop er gravid... Jeg er sikker på, at de er meget forstålige omkring det, fordi det er jo altså lidt mere krævende at man både ligger godt, og får ordentlig søvn og mad, når man nu går rundt med en lille en i maven...

Jeg ville jo ikke kunne bruge den undskyldning, da jeg bærer min trold i hjertet

Jeg synes også 'kone' leder tankerne hen på en rundmåset bondekone med tørklæde om håret, der samler æg :D

Jeg synes jo ikke rigtigt, at jeg kan bruge min graviditet som undskyldning. I så fald skulle jeg nok have sagt det noget før :rolleyes Indtil videre er jeg jo på ingen måde besværet af graviditeten, så det eneste der er irriterende, er at skulle op om natten. Hvis jeg er træt må jeg jo tage en lur i løbet af dagen ;)

Jeg tror, at hvis de bliver ved med at love så dårligt vejr så tager jeg derop som aftalt (nu HAR vi jo flybilletter til Aalborg) og hvis jeg så synes det er for uudholdeligt, så må jeg jo sige fra og spørge om vi ikke kan køre hjem til dem i stedet. Og hvis de hellere vil blive, så må jeg jo tage hjem til min mor nogen dage før ellers planlagt. Livet er altså for kort til telte i regnvejr! Det er jeg vist blevet for gammel og magelig til :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER