skou

Liftnet

7 indlæg i dette emne

Hej...

Vi har fået en dejlig datter for en uge siden :loveshower ... Hun har desværre hoftesked og har fået skinne på. Hun må ikke være i autostol imens hun har skinnen på, så for vi kan komme ud og kører med hende skal vi have fat i et liftnet.

Nogle som sælger jeres ( det skal være et liftnet uden man skal putte puder i i liften) eller ved hvor vi kan få fat i et ????? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener du kan leje en lift med net i babysam. JEg tror ikke du bare kan købe et net til at sætte på almindelig lift. Mener ikke det er godkendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ofte liftnet til salg på guloggratis og dba. De er stadig godkendt i DK men ikke i landende omkring os, da de er møgfarlige hvis du laver en hård opbremsning (den lille flyver frem og tilbage i liften da hun ikke er spændt fast :()

Til gengæld kan man nu leje nye autostolelifttingester i babysam. En lift med seler i så den lille kommer til at ligge som i en alm. lift men er spændt fast :) Og lifttingesten bliver spændt fast i bilens trepunktssele.

Fylder som et ondt år på bagsædet, men er sikker ift. liftnet (og kan lejes for ikke ret mange penge :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sådan en som Stikan taler om hedder en Easylift, og jeg vil stærkt anbefale at leje sådan en....

Det er ikke for sjov at falck kalder liftnet for pommes frites net :unsure

Ikke for at dømme eller noget... Men bare et velment råd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en römer baby sleeper, må hun ligge i sådan en ?

Den ville jeg leje/købe hvis det var mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, I finder en løsning, så den lille kan komme til at ligge sikkert! Og at hun snart slipper af med skinnen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER