babyboy

3 tigerspring?

5 indlæg i dette emne

Hejsa .. Ja nu bli min søn 12 uger her på fredag, og tror lidt han er i gang med tredje sidespring. har købt bogen vidunderlige uger, og der står at barnet godt kan virke lidt tilbage i udviklingen, ik vil lege selv og sådan. min søn plejer at elske sin kravler med sit aktivitetstæppe i, men han vil bestemt ik ligge der .. han blir så tosset igen ulykkelig .. ska sidde hos mor og beskæftiges konstant, og så han ik så længe vågen af gangen .. min det er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et godt råd jeg læste i et blad var at efter 2 uger så find et nyt legetøj og så gå tilbage til det gamle 2 uger efter igen. Det var et eller andet med at babyer har en "hukommelse" på 2 uger og at de finder noget gammelt interessant igen efter 2 uger.

Det kan være at legetæppet ikke beskæftiger, underholder og lære din søn noget mere? Det kan også være morkæle og et evt. tigerspring der er på vej, det skal jeg ikke gøre mig klog på, men ville bare lige smide rådet ind til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg nok du skal regne med er et tigerspring - vores Elias reagere meget kraftigt på sine udviklingsperioder, så vi kan virkelig mærke det herhjemme med nedsat søvn, meget gråd og en omklamrende baby... Håber i kommer godt igennem det og godt du har købt bogen - herhjemme er det som en bibel og hjælper os til ikke at gå ud af vores gode skind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia har også lige haft et tigerspring er jeg sikker på og hun er jo lige 14 dage ældre end din dreng :)

Når det står på vil hun heller ikke ligge selv og græder mere end hun plejer, hvis hun er adskilt fra en af os.. Det kan være hvis vi ligger hende i kravlegården eller sætter hende i skråstolen...

Jeg plejer at tage hende op og gå rundt med hende og snakke hende og kysse hende, så falder hun helt til ro igen og er derefter til, at lægge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også sikker på det er det ..

Har fået ham til at ligge og lege lidt selv idag :-) dejligt ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER