mputte

cerclage erfaringer ?

8 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg fik foretaget en cerclage i fredags i uge 24.. lægerne mener det er gået godt.. men jeg skal være sengeliggende resten af graviditeten. Under operationen viste det sig, at jeg allerede var 4 cn åben - så vi blev ret forskrækket bagefter.. de har derfor lukket livmoderhalsen med 3 snore..

Jeg er nu - mildt sagt panisk angst for at skulle have fjernet alle disse tråde igen... og vil derfor høre om der er nogen som har prøvet det? eller nogen som har prøvet at fødslen går igang, inden trådene er blevet fjernet? da lægen sagde at det vil give rigtig stærke smerter, hvis jeg begyndte at udvide mig, mens trådende stadig er i...

håber i vil dele jeres erfaringer...

Hilsen Mette - i øjeblikket en bekymret mor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke prøvet det, men sender mine bedste tanker. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad er det du har fået foretaget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en veninde som fik det lagt, for at holde på tvillinger. Det endte i akut kejsersnit fordi fødselen pludselig gik i gang.

Kan ikke huske at hun har nævnt at fjernelse af cerclagen skulle være slemt.

Til Somummy: det er en sammensnøring af livmoder(halsen) for at forhindre alt for tidlig fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen erfaring med det, men vil ønske dig rigtig meget held og lykke :goodluck

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle besvarelserne..

Jeg kendte heller ikke til indgrebet før i onsdags, og er derfor lidt utryg ved det hele.. Jeg har også fået opyst at det kan ende med et kejsersnit, men jeg håber det kan undgåes.. Hvis jeg ikke går i fødsel inden uge 35, vil trådene blive fjernet, ved en gyn.undersøgelse.. og det er det, som jeg er nervøs for..

K Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at alt går som det skal! Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg fik lagt en Cerclage for 14 dage siden, lægen fortalte mig at de fjerner trådene uden bedøvelse fordi det

ikke gør specielt ondt.

Hvor lang er din livmoderhals efter cerclagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER