mcb

gravid trods mens?

5 indlæg i dette emne

Hej.....

Jeg vil bare høre om der er nogle der har oplevet graviditet trods mens???

Jeg gik en dag over tiden, tog en test som var negativ, men min mens har været vildt underlig.

Så har jeg haft lidt, så ingenting for at det så kommer igen!!!! Og mine bryster føles så tunge og med tydelige blodårer.

Men men men tør næsten ikke at tage en test igen, for den er sikkert negativ og det er ren indbildning!

Jeg har en søn på 2 år, men det tog også 1,5 år før det lykkedes med ham.

Nogle der kan nikke genkendende til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har prøvet at gå længere over tid og stadig negativ test... nogle gange kan man god udskyde og mærke symptomer fordi man ønsker sig det så meget... det har jeg i hvert fald prøvet...

jeg ville tage en test, men have det i baghoved at det kun for for at være sikker :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt bløde lidt ved forventet mens, selvom man er gravid. Jeg kan godt forstå du frygter endnu en test, men det er jo altså den eneste måde du kan få afklaring på med mindre du er villig til at vente i uvished i en hel måned :unsure

Jeg ville bide tænderne sammen og tage en test. Hvis den er positiv er du fri for at gå og være bekymret og ked af det og kan være glad i stedet og hvis den er negativ kan du komme videre.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ganske almindelig mens de første 4 måneder af min graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Tak for jeres besvarelser.

Jeg tog testen igen og den var desværre negativ!!! ØV... men må bare op på hesten igen.

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER