så klar

spg ang graviditet efter flere sa'er

3 indlæg i dette emne

Jeg har jo lige haft 2 spontane aborter lige oven i hinanden. Nu kan jeg godt mærke, at frygten for at jeg vil miste næste gang jeg skal i behandling igen virkelig sidder og arbejder i mit hovede. Er der nogen herinde der har prøvet at have flere sa'er lige efter hinanden, hvorefter at I så pludselig kunne holde på barnet ?

Mit andet spørgsmål går på, var der nogle af jer der blev sygemeldt i starten af jeres nye graviditet efter tidligere spontane aborter? Grunden til at jeg spørger, er at oppe på job, kan de ikke helt forstå hvorfor jeg ikke kan blive sygemeldt et stykke tid i starten af min graviditet for at se om det kan gøre, at jeg kan holde på barnet. Men jeg tænker umiddelbart, vil det gøre nogen forskel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet at have 15 SA/MA'ere inden jeg blev gravid med Alexander. Man kan ikke blive sygemeldt fordi man taber fostrerne. Der er ej heller dokumentation for at det hjælper at blive sengeliggende. Derfor ved jeg heller ikke om det var et heldigt sammentræf at min læge sygemeldte mig pga. bækkenløsning helt fra starten og jeg så beholdte min graviditet dengang.

Jeg ved at jeg har været sygemeldt igen i en graviditet, uden at det har hjulpet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår i graviditeten blev du sygemeldt med bækkenløsning? Det var heller ikke fordi jeg var intereseret i det, jeg var bare nysgerig om der var nogen der havde været det. Det kunne jo være, at det havde hjulpet for nogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER