Barbamama

Bytteregler i Tiger?

13 indlæg i dette emne

Er der nogen der ved, om man kan få penge retur for varer købt i Tiger?

Er jo lidt i tvivl om det kommer til at regne på vores bryllupsdag på lørdag, men jeg VIL have gruppebillede, om jeg så skal købe paraplyer til alle gæsterne!!!! Men omvendt vil jeg også være liiiiiidt irriteret over at have spildt en mindre formue på 40 paraplyer, hvis der så viste sig at blive total tørvejr. :rolleyes

Er der nogen der ved, om jeg vil kunne smutte ind med dem igen, hvis de nu aldrig kom i brug? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart mener jeg ikke du kan men er dog heller ikke 100% sikker, prøv at ring til dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mener jeg ikke, men ring i morgen og hør dem af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad står der på bonen? Når man skal have pengene retur, så skal man i hvert fald altid medbringe bon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger bytter gerne gaver, hvis man har bonnen, men giver IKKE pengene tilbage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger bytter gerne gaver, hvis man har bonnen, men giver IKKE pengene tilbage!

Øv! Det mente jeg nemlig heller ikke...

Og et eller andet sted ved jeg ikke, hvad jeg skulle bruge 5-600 kr i Tiger på, hvis det ikke var paraplyer... Nå... Men så har vi da paraplyer nok til at forære nogen væk, hvis vi har besøg af gæster uden paraply :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det mente jeg nemlig heller ikke...

Og et eller andet sted ved jeg ikke, hvad jeg skulle bruge 5-600 kr i Tiger på, hvis det ikke var paraplyer... Nå... Men så har vi da paraplyer nok til at forære nogen væk, hvis vi har besøg af gæster uden paraply :rolleyes

Hi hi, ja det må man sige. Hvor mange skal i bruge da? Der kan jo godt stå to under hver!

Måske du kunne give dem som en "wedding favour" til de gæster der er interesserede..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, ja det må man sige. Hvor mange skal i bruge da? Der kan jo godt stå to under hver!

Måske du kunne give dem som en "wedding favour" til de gæster der er interesserede..?

Ja, altså der skulle ikke være noget i vejen for at gæsterne gerne måtte tage en paraply med sig. Nul problem i dét. :wink: Har dog hverken tid eller overskud til at "personificere dem" i forhold til brylluppet. Har ikke engang en holder, de kan stå i. :unsure:

Ved faktisk ikke hvor mange vi skal bruge... Nogle gode bud? Vi bliver 47 mennesker på billedet, heraf 2 babyer, 2 små børn og 4 større børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv har jeg en "bryllupsparaply" i creme fra Lisbeth Dahl... Måske man skulle købe 20 paraplyer og så må parrene hoppe indunder en paraply sammen? Aner faktisk ikke, hvordan døvlen man lige får sådan et billedet på benene :huh: Men fotografen virkede som om at "det kunne man saaaaaaaaaaaagtens"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skulle regne (hvad det selvfølgelig ikke gør !), tror du så ikke der er mange af gæsterne der selv har paraply med? Har indenfor den sidste måned været til to bryllupper i regnvejr, og det er har kun været et par stykker der har måttet låne sig til at plads i tørvejr. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skulle regne (hvad det selvfølgelig ikke gør !), tror du så ikke der er mange af gæsterne der selv har paraply med? Har indenfor den sidste måned været til to bryllupper i regnvejr, og det er har kun været et par stykker der har måttet låne sig til at plads i tørvejr. ;)

Hmm både ja og nej... Hvis jeg skulle til bryllup ville jeg selv tage paraply med... Men ved at en del af gæsterne er i taxa eller egen bil og så er de jo ret hurtigt beskyttet for de små byger som de pt. lover... :unsure: Men joeh... Har da også tænkt at NOGEN sikkert har paraplyer med...

Har nok bare lyst til at købe 50 paraplyer bare for at være SIKKER :rolleyes Men synes også det er åndssvagt at købe et lager paraplyer som aldrig bliver brugt... Hmm! Må nok tjekke vejrudsigten igen imorgen og beslutte mig der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der ikke nogen af dem der er i en virksomhed der har logo på paraplyer? I så fald kunne det jo være et reklamefoto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der ikke nogen af dem der er i en virksomhed der har logo på paraplyer? I så fald kunne det jo være et reklamefoto :)

Haha, det kunne jo faktisk have været smart. :)

Vi endte dog med at købe 20 paraplyer i Tiger og sk*** på at det er 400 ud af vinduet, hvis de ikke bliver nødvendige. Better safe than sorry :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER