pukimusen

ikke denne gang

8 indlæg i dette emne

Ja tros jeg blev inseminerede, tros jeg fik æl-sprøjte ja så blev jeg ikke gravid denne gang, gyno mente jeg nok slet ikke har haft æl? åhh hvordan kan de la sig gøre når man har fået æl-sprøjte og jeg jo selv tog en æl test som var meget positiv dagen efter sprøjten..

Er der nogen af jer der os har læst at Ovitrelle ikke skulle virke så godt hvis man er overvægtig..?? Gyno siger hun næste gang vil gi mig en halv sprøjte mere?? hjælper det?

Pukimusen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvordan det hænger sammen med du også lavede en positiv æl test. Men min nye gyn nævnte også jeg skulle have 2 æl sprøjter-men det var så et andet mærke. Jeg fik det ændret til ovitrelle da den er færdig blandet og den anden ikke var. Jeg tog så en test hos gyn om morgen for IUI og den var positiv og da hun scannede mig kunne hun også konstater jeg havde haft æl da æggene var væk. Der i første forsøg tog jeg så alligevel 2 sprøjter for at gøre et ekstra æg klar og stor nok. I det næste forsøg fik jeg kun 1 æl sprøjte og tog ikke nogen æl test. Nå det jeg vil frem til er, at man nogen gange godt kan få brug for 2 æl sprøjter. Og så vil jeg bare oplyse at det altså sjællent lykkes i forre forsøg, så prøv at hold humøret op trods den store skuffelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev du slet ikke scannet inden inseminationen ?? Der burde lægen kunne se om du har ÆL..

Det kan også være du har haft ægløsning og ikke blevet gravid :( Der er jo desværre ingen garantier..

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre er der jo ingen garantier. Jeg fik jo også æl sprøjte og blev insemineret i sidste cyklus, men blev heller ikke gravid - og jeg er slet ikke overvægtig.

Har du fortalt lægen at din æl test var positiv? For så er det mærkeligt han tror du ikke har haft æl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet og mit æg var 19.5 mm og så fik jeg en sprøjte og så skulle vi komme tilbage en time senere og så blev jeg inseminerede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Men så hurtig får man jo ikke æl. Jeg får altid æl sprøjten 36 timer før IUI

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men sæden kan leve op til 3-5 døgen, så derfor blev jeg inseminerede med det samme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik i sin tid også ÆL sprøjte 26-48 timer før IUI, så var lægen sikker på ægløsning, men det kan jo være der har været andre grunde i jeres tilfælde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER