MJKris

M og J's guldkorn

5 indlæg i dette emne

Lidt forhistorie om os, så består vi af far, mor og 2 drenge, en på 3 år og en på 8 mdr.

Den store startede i børnehave kort efter at vi havde fået den lille, og derefter steg hans støjniveau gevaldigt. Det førte af og til med sig at lillebror blev forskrækket og begyndte at græde, når storebror råbte op om et eller andet. Derfor fik han tit at vide at han ikke skulle råbe/larme sådan for så blev lillebror ked af det. En morgen fik jeg så igen af egen medicin. Vi spiste morgenmad og jeg skraber min tarlerken, hvilket han åbenbart synes larmer lige lovlig meget, for prompte og meget alvorligt kigger han på mig og siger: "Mor hold op med at larme sådan! Lillebror bliver ked af det!"

En anden dag de skulle passes hos bedstemor og bedstefar. Efter jeg har sagt farvel til dem, kan jeg på vej ud af døren høre storebror alvorligt forklare lillebror: "Lillebror mor kører nu. Hun kommer og henter os igen i morgen når vi har sovet".

Storebror er også meget fasineret af anatomi. Han går f.eks. meget op i at lillebror har en lille tissemand, far har en stor tissemand og han har en mellem tissemand :P

De kære unger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt forhistorie om os, så består vi af far, mor og 2 drenge, en på 3 år og en på 8 mdr.

Den store startede i børnehave kort efter at vi havde fået den lille, og derefter steg hans støjniveau gevaldigt. Det førte af og til med sig at lillebror blev forskrækket og begyndte at græde, når storebror råbte op om et eller andet.

Derfor fik han tit at vide at han ikke skulle råbe/larme sådan for så blev lillebror ked af det. En morgen fik jeg så igen af egen medicin. Vi spiste morgenmad og jeg skraber min tarlerken, hvilket han åbenbart synes larmer lige lovlig meget, for prompte og meget alvorligt kigger han på mig og siger: "Mor hold op med at larme sådan! Lillebror bliver ked af det!"

En anden dag de skulle passes hos bedstemor og bedstefar. Efter jeg har sagt farvel til dem, kan jeg på vej ud af døren høre storebror alvorligt forklare lillebror: "Lillebror mor kører nu. Hun kommer og henter os igen i morgen når vi har sovet".

Storebror er også meget fasineret af anatomi. Han går f.eks. meget op i at lillebror har en lille tissemand, far har en stor tissemand og han har en mellem tissemand :P

De kære unger :loveshower

Det ér altså bare en mandeting :P hihi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha, hvor er han sød!!! :loveshower Og dejligt at han sådan passer på lillebror og forklarer ham at mor kommer igen :kuller

Og ja, mænd og deres tissemænd. Det starter åbenbart tidligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt er M meget glad for sin lillebror men nogle gange vil han gerne have ham byttet. Vi har i lang tid snakket med ham om at når han sender sutterne til julemanden så får han en fin gave af julemanden. Den anden dag da vi spiste aftensmad foreslog han så at vi skulle sende lillebror op til julemanden så vi kunne få en lillesøster :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt er M meget glad for sin lillebror men nogle gange vil han gerne have ham byttet. Vi har i lang tid snakket med ham om at når han sender sutterne til julemanden så får han en fin gave af julemanden. Den anden dag da vi spiste aftensmad foreslog han så at vi skulle sende lillebror op til julemanden så vi kunne få en lillesøster :rolleyes

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER