baby-vr

Navne..

9 indlæg i dette emne

Hej med jer..

Nu er der jo ikke længe til august :loveshower

Vi er så småt begyndt at snakke seriøst om navne, men synes godt nok det er svært! Derfor tænkte jeg at vi kunne blive lidt inspireret af at høre hvad I andre er nået frem til?! :gravid

Ellers er jeg gået på barsel og nyder nu tiden herhjemme med at få ordnet alt det der ikke bliver nået i hverdagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også den med navne er svær, især drengenavne.

Lige nu har vi følgende i prioriteret rækkefølge ;):

Pigenavne: Ronja, Liv, Freja

Drengenavne: Tristan (mor) eller Falke (far) (der er lidt uenighed omkring 1. pladsen), Marius, Lue, Ragnar, Asbjørn, Tjalfe

Jeg er ikke officielt gået på barsel endnu, men gør det på fredag :) (holder ferie i øjeblikket og har ellers været sygemeldt siden slut januar)

Synes stadig jeg mangler at få en del ting ordnet. Bl.a. male vægge i børneværelset, få samlet ting og sat det på plads på børneværelset. Vi har købt det meste men mangler stadig tremmesengen (ved hvilken vi skal have). Jeg skal også lige have vasket tøjet og hentet lift, pusletaske mv. Så lige nu synes jeg ikke at en mdr. til termin virker af særlig meget og manden har fået en eller anden ide om at den lille formentlig kommer noget før og siger det gerne, så det stresser også lige lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om Theo eller Theodor.

Børneværelset er næsten færdigt :loveshower Der mangler kun alle de hyggelige småting, som jeg skal gå og pusle med nu.

Jeg havde sidste eksamen d. 16. juni og gik på barsel derefter. Det er så dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi taler stadig om NAVNET, men bliver ikke klogere....

Vi har stadig August, Frederik, Storm og Gustav m.fl. på favoritlisten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi taler stadig om NAVNET, men bliver ikke klogere....

Vi har stadig August, Frederik, Storm og Gustav m.fl. på favoritlisten :rolleyes

Jeg synes altså at det ville være så sødt, hvis han skulle hedde August, når han er født i august :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er navnet helt på plads og har været det siden kønsscanningen i uge 14, hvor vi jo fik bekræftet at det er en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at vi er nået til enighed, hvis ikke det føles helt forkert når han er her (?)

:kuller Oliver Alexander :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan slet ikke finde ud af det med navnet... Drengenavne er sværere end pigenavne. Og alle folk tror, at det bliver en dreng. Vi håber på, at NAVNET bare er der, når babyen er født :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan forstå, at jeg ikke er ene om at synes det er svært.. :whistling

Vi kender heller ikke kønnet på vores kommende barn - så hvis vi ikke har navne klar når den melder sin ankomst, så håber jeg også det kommer til os, når vi ser hvem der kommer ud :bd

Dejligt for jer der har styr på navnet eller er på vej til det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER