ki schou

Et drøn fra de varme lande

11 indlæg i dette emne

Hold nu op mand ....

Leo plejer normalt at lave bummelum 3-4 gange om dagen.

Morgen formiddag eftermiddag og aften.

I lørdags skete der ikke noget hele dagen, så inden aftensmaden sagde jeg til Martin, at jeg ikke gad være i Leo's ble, når drønet så garanteret kom efter aftensmaden :laugh

Og som forventet kom dagens drøn så efter middagen. Jeg bar Leo op, og da jeg satte ham på puslebordet kunne jeg se, at jeg havde fået bræk på ærmet. Stakkels dreng jeg må have trykket ham for hårdt på maven, da jeg bar ham op.

Nå - jeg tog trøjen af ham for at give ham nattøj på og undrede mig så over, at han havde bræk i nakken og på ryggen. Hvordan kunne det være kommet derom mens jeg bar ham op??

Og så går det endelig op for mutter, at det er l... og ikke bræk - over det hele. Det er som om Leo's ble nærmest var eksploderet - og så sad ungen der smurt ind fra nakke til buksekant. Så han blev lige smidt direkte i badekarret til stor fornøjelse for den vandglade dreng.

Nogen der kan nikke genkendende til dette?

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:haha :lolhit

heldigivs har vi ikke oplevet sådan endnu.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit

nej heldigvis ikke! stakkels dig! kunne du slet ikke lugte det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha!! Aaaaaaaaaaaaddddddd og nej det kan jeg heldigvis ikke nikke genkendende til! :D Har dog prøvet at blive skidt på maven mens jeg skiftede Emilie....der kom lige en ordentlig prut med følge mens jeg stod der og vaskede hende :s

Vidste ikke man sku ha forklæde OG dykkermaske på under skiftningen! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol man ka' også lige så godt gøre det ordentligt af een omgang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohh yes det har Lili også gjort et par gange da hun var mindre.

Man kan blive helt overrasket over hvor meget der rent faktisk kan være på en gang, og hvor meget de kan være i stand til at få det smurt ud over det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha :haha

Isabella sidder på sin potte eller toiletbræt og laver bummelum- og jeg savner IKKE *orte-bleerne!! :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit

Det har vi også oplevet nogle gange med Emil, AD!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit EEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

jeg har prøvet det samme, flere gange.. Alma laver også 3-4 gange om dagen, og når hun ikke gør det, ja så fylderhun altså en ble og mere til.

hun har op til flere gange måttet i bad i vuggestuen fordi de sagde at hun bogstaveligste forstand havde haft lort til halsen :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit jo, det har jeg prøvet et par gange - sidst det skete var heldigvis i vuggestuen - men den havde vist været ret slem. pædagogmedhjælperen måtte vaske Selma i håndvaske og skulle selv ud og skifte tøj :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit jo, det har jeg prøvet et par gange - sidst det skete var heldigvis i vuggestuen - men den havde vist været ret slem. pædagogmedhjælperen måtte vaske Selma i håndvaske og skulle selv ud og skifte tøj :blush

Føj for den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER