fynboen

tid til scanning...

14 indlæg i dette emne

Så fik jeg tid til scanning... D. 21 juli, skal jeg have lavet en NF scanning og glæder mig til at se den lille spire igen... :loveshower

Hvor meget mere kan man elelrs se på den scanning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg tid til scanning... D. 21 juli, skal jeg have lavet en NF scanning og glæder mig til at se den lille spire igen... :loveshower

Hvor meget mere kan man elelrs se på den scanning...

Du kan nok se arme og ben, og måske at den lille spirer drikker fostervand :loveshower

Vores lillemand drak fostervand og pillede sin i næsen til NF skanningen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertet der slår, kan man selvfølgelig også se :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det vildeste er hvor meget det allerede ligner et barn! :o

Og så bliver det hele pludselig meget virkeligt, at der ligger et barn i DIN mave for det er tydeligt, at den reagerer når scannings-damen skubber til den :wub

Men man kan ikke se kønnet, hvis det er det du hentyder til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe..nej det ved jeg godt man først kan se fra uge 20 ca... Det var bare om hvor meget man ellers kunne se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det vildeste er hvor meget det allerede ligner et barn! :o

Og så bliver det hele pludselig meget virkeligt, at der ligger et barn i DIN mave for det er tydeligt, at den reagerer når scannings-damen skubber til den :wub

Men man kan ikke se kønnet, hvis det er det du hentyder til ;)

Vores reagerede ikke, da der blev skubbet :D Den ville åbenbart bare sove :D

Men jo, det bliver meget mere virkeligt, når man ser barnet ligge der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa....

Glæder mig også til det er min tur :) :) Du kan forresten sagtens være heldig og få kønnet af vide til NF :wee :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa....

Glæder mig også til det er min tur :) :) Du kan forresten sagtens være heldig og få kønnet af vide til NF :wee :wee

Okay, troede jeg ikke man kunne se allerede...så sætter ikke næsen op efter noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal man da være ekstremt heldig hvis du skal se kønnet til en NF, efter hvad jeg fik at vide,så er det ikke før til misdannelses scanningen at de kan se kønnet, og det er jo stadig ikke 100 % sikkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender selv et par stykker, som har fået det af vide til NF... . Der står også i min graviditets bog jeg fik af lægen, at man kan få svaret der. Men hvor sjældent det er, ved jeg ikke. Men muligheden er der. Og selvfølgelig er det ikke 100 % sikkert. Det er det jo aldrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov rettelse... har fundet ud af, at jeg kun kender en.... :)Men har også hørt, at man kan med mere sikkerhed få det af vide fra uge 14, hvis man betaler sig til en ekstra scanning. Så er der jo ikke så længe at vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var til NF på Riget fik jeg at vide, at de slet ikke vil kigge efter kønnet og at man alligevel ikke kan se det.

Det tidligste en privatklinik tilbyder kønsscanning er fra uge 14. Så jeg tror at man skal være mere en almindelig heldig for at få et køn at vide til NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det kan være der er forskel på, hvor man får det lavet så....Må lige høre min kollega, hvor hun blev scannet:) Men babyer er jo skønne ligemeget hvad heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det kan være der er forskel på, hvor man får det lavet så....Må lige høre min kollega, hvor hun blev scannet:) Men babyer er jo skønne ligemeget hvad heldigvis :)

Det er de i hvert fald :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER