Banshee

Så kom der løn.. Men hvor blev den dog af???

3 indlæg i dette emne

Jeg er i gang med at skifte bank over til min kærestes bank,d a vi vil have fælles budgetkonto. Han har en mindre sparekasse og jeg har danskebank, så da han havde det tætteste forhold til sin bank, blev vi enige om hans.

I går ringede min nye bankrådgiver S og sagde han havde gjort papirene klar, om jeg kunne komme ned og tjekke dem og skrive under på mandag. PERFEKT.

I dag går jeg ind på min nuværende bank, for at tjekke min løn - men hov, hvor var den? Tænkte den måske var i systemet, og ventede et par timer. Kl 12 ringer jeg så og siger "øh hvor er mine penge".

Det viser sig så at min NYE bank, har trukket min nemkonto over - og da jeg er ansat ved kommunen, bliver min løn betalt til nemkonto. Men jeg har ikke så meget som skrevet et papir under ved den bank! Nu har de så alle mine penge... Men har de været så smarte at trække mine udgifter over? NEJ DA..

Så i dag skal jeg betaler fagforening, husleje, telefon og alt muligt - for INGEN penge. DVS min konto går i minus i dag, til i morgen - og det er her jeg betaler renterne, så dvs det kommer til at koste mig penge at de fjolser i min nye bank har hevet den konto over...!

Jeg er rasende.. S kunne så overfører mine penge, til min bankkonto så jeg har dem i morgen.. Jeg skal flytte i weekenden, og i morgen står den på store rydde op dag - i dag skulle jeg have handlet ind til flytningen, plus jeg skulle ned og købe noget tøj, fordi jeg kun har et par bukser jeg kan passe (Fordi jeg har tabt mig, så alt andet er for stort - bruger 42, og har ellers kun str 48)... Jeg er så sur og gal, og tuder..

Har bare ikke brug for flere ting går galt!! Er mega stresset og havde bare brug for lige at gå og slappe af i dag og shoppe lidt...

Udover det, så synes jeg det er dybt uprofessionelt at trække min nemkonto over uden at spørge. Synes det er uprofessionelt, når de har en kopi af mit kørekort at de ikke engang har stavet mit navn rigtigt på mit nye bankkort(som jeg har modtaget i dag)

sur, gal og trist :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kræv at den nye bank betaler renteudgifterne.. småpenge ja, men det er ikke okay!

- selvom det sker meget meget tit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kræv at den nye bank betaler renteudgifterne.. småpenge ja, men det er ikke okay!

- selvom det sker meget meget tit!

Ja, har lige talt med dem (igen)..

Men min kæreste stryger ned i sin bank - hæver sine penge, og kører ned i min nuværende bank og sætter pengene ind på min konto..

Jeg har engang levet meget i konflikt med min bank - store banklån, de tog mit dankort, overtræk osv... Har så brugt de sidste 2 år på at få min økonomi til at fungere, og endelig har den det sidste halve år bare kørt på skinner - ingen anden gæld end mit studielån, ingen overtræk, fin balance på budgetten osv...

Så når jeg pludselig oplever min økonomi så ryger skævt, påvirker det mig meget - især når det ikke er min egen skyld!!! Jeg hader bare når der ikke er styr på pengene, men jeg var faktisk ikke klar over det kunne gøre mig så frustreret og ked af det, selvom der blot er tale om et døgn ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER