metten86

Det kribler og krabler..

7 indlæg i dette emne

FØJ! Vi vågnede op til et køkken fyldt med myrer imorges. Der var INTET i går, men pludselig vrimlede det med de små sataner.. :prik

Det mærkeligste er næsten, at vi bor altså i en lejlighed på 2. sal.. Hvordan søren får myrerne den åndssvage idé at bevæge sig herop.. (Vi har hverken gamle skraldeposer eller madrester liggende i krogene) :huh :huh :huh

Ville egentlig ingenting med det her indlæg - blot udtrykke min irritation.. Bvadr, det kribler og krabler på hele min krop selvom jeg ved, at myrerne KUN er i køkkenet og er pt. begrænset af det Kanel vi har smidt på gulvet.. :) :( :( Nu håber jeg bare vicecærten får løst problemet når han kommer og kigger på det imorgen.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh det er så træls, mon underboen har noget, som gør at det er kommet op til ham/hende og så har de bevæget sig videre på til jer???

håber også de kommer væk i en fart, det er bare så træls at have dem inde i ens hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har i en slags kravlende plante udenpå bygningen, for så bryger de den som stige ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HADER også myrer!! Kan godt få en mindre hysterisk anfald, hvis der er for mange af dem <_<

Håber I kan få dem slået ihjel med noget gift eller nowet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh det er så træls, mon underboen har noget, som gør at det er kommet op til ham/hende og så har de bevæget sig videre på til jer???

håber også de kommer væk i en fart, det er bare så træls at have dem inde i ens hjem

Det kunne godt tænkes. Har prøvet at gå en runde hos de andre i opgangen, men der var ingen hjemme, så det blev jeg ikke klogere af.. :rolleyes

har i en slags kravlende plante udenpå bygningen, for så bryger de den som stige ??

Nope det har vi ikke, så det er heller ikke der løsningen skal findes.. :)

HADER også myrer!! Kan godt få en mindre hysterisk anfald, hvis der er for mange af dem <_<

Håber I kan få dem slået ihjel med noget gift eller nowet :rolleyes

Vi har før haft et myreproblem i en anden bolig. Der prøvede vi noget forskellig gift og kom langt om længe problemet til livs. Denne her gang vil jeg bare helst uden om alt den gift, hvis det kan lade sig gøre. Gift og småbørn OG hund er en temmelig dårlig kombination.. :) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaaaaaaaaaaaaadr...! Håber, I snart slipper af med de små bæster! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf det lyder ikke rart <_< håber, at I er sluppet af med dem igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER