super mor til 3

hvordan går det med jer

4 indlæg i dette emne

Hej Piger

Hvordan går det med jer og jeres maver :)

Her går det fint, jeg er mega træt og kvalmen er begyndt om morgen, så jeg står op før resten af huset, så jeg lige får en halv time for mig selv, så det værste er over stået. Brysterne er godt nok ømme :D

Ellers går det rigtig godt, og ventetøjet er kommet på under en stor bluse, så omverden ikke kan se det, det er bare ved at være svært. I dag havde jeg 2 veninder der dog mente at maven var ved at være rimelig stor :whistling men det er jo også 4 gang, så hulen er jo godt brugt :whistling.

Skal scannes på mandag den 4 og det glæder jeg mig helt vildt til.

:kram :kram

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej rigtig god ide med en ny tråd :)

Her synes jeg jeg kan spore fremgang med min træthed. Altså jeg skal stadig helst sove 1-1.5 time midt på dagen, før da jeg vågnede var jeg fuldstændig smadret en halv time, men nu er jeg faktisk frisk når jeg vågner, fedt :)

i stedet er mine bryster blevet ret så ømme, men tror også de er vokset en hel skål..

Ellers har jeg det bare rigtig godt og glæder mig så meget til nf er overstået. men først står den på vandrejournal og blodprøve i overmorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers går det rigtig godt, og ventetøjet er kommet på under en stor bluse, så omverden ikke kan se det, det er bare ved at være svært. I dag havde jeg 2 veninder der dog mente at maven var ved at være rimelig stor :whistling men det er jo også 4 gang, så hulen er jo godt brugt :whistling.

Har du ikke fortalt det til dine veninder endnu? glæder mig også til at det er slut med hemmelighedskræmmeri og man bare kan snakke åbent om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke fortalt det til dine veninder endnu? glæder mig også til at det er slut med hemmelighedskræmmeri og man bare kan snakke åbent om det :)

Ja der er nogen af dem som ved det, for de er så svære at ha hemmeligheder for :whistling de kender mig nok for godt. :loveshower

Ja det bliver dejligt når man kan råbe til hele verden at man er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER