TroldeMor

Sove - vågen - spise?

6 indlæg i dette emne

Spørgsmålene hober sig op i det lille hjem for tiden ;)

Marlon har ellers for det meste været meget flink til at sove lange lure om dagen...... Ofte har "rutinen" været at han kom op og fik mad, legede og blev puslet og kom ud at sove..... Dette med et interval på 4-5 timer.... Fordelt med max halvanden times vågentid, og 2,5-3,5 times lur.....

Men nu er han begyndt at vågne efter ca. halvanden time i barnevognen, og han er bare VÅGEN... Smiler og pludrer :)

Men det er jo for tidligt at tage ham op og give ham mad..... Så jeg er meget i tvivl om jeg skal kæmpe for at få ham til at sove igen, eller tage ham op og lege, uden han får mad, og så putte ham igen når han bliver træt.... Eller give ham det han kan spise, lege og så putte når han bliver træt.....

Er der nogen der har gyldne råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville nok tage ham op og lege... og vente med at give mad til han er sulten og så putte igen. :)

Tænker om det ik bare er fordi han er ved at blive mere "vågen" nu ?

Jamie sover også stadig meget, han er oppe i 1-2 timer af gangen og så blir han træt..

Hans formiddags lur kan også bare ligge på 1½ time. og når han så skal sove eftermiddags lur, så kan han tage 3-4 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok tage ham op og lege... og vente med at give mad til han er sulten og så putte igen. :)

Tænker om det ik bare er fordi han er ved at blive mere "vågen" nu ?

Jamie sover også stadig meget, han er oppe i 1-2 timer af gangen og så blir han træt..

Hans formiddags lur kan også bare ligge på 1½ time. og når han så skal sove eftermiddags lur, så kan han tage 3-4 timer.

Meget enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for hurtigt svar..... Det vil jeg prøve næste gang han vågner.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal endelig fange ham dér hvor han er "aktiv" vågen som du beskriver og lege med ham - tumle, lave øvelser etc. giv mad når han så er sulten og blir han træt, jamen så putter du ham :) 1½ times søvn er fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går meget bedre nu :) Jeg tror måske han har været igennem et tigerspring, for ej hvor kan han bare hel masse nyt lige pludselig :loveshower

Tusind tak for jeres hjælp :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER